Webinar: Raportowanie TP za 2023 r. czas start! O czym pamiętać przy składaniu TPR-C i TPR-P?

Lokalizacja:

online

Kiedy:

17 października 2024, godz. 10.00

Rejestracja na wydarzenie została zakończona


Nieuchronnie zbliża się termin na wypełnienie i złożenie informacji o cenach transferowych za 2023 r. Mając w pamięci poprzedni, wyjątkowo emocjonujący okres raportowania, już dziś należy rozpocząć ten proces. Tym bardziej, że w tym roku wyjątkowo mają zastosowanie standardowe, ustawowe terminy, więc mamy czas jedynie do 2 grudnia 2024 r.

W związku z powyższym zapraszamy Państwa serdecznie na nasze webinarium pt. „Raportowanie TP za 2023 r. czas start! O czym pamiętać przy składaniu TPR-C i TPR-P?”, podczas którego będziemy chcieli poruszyć następujące zagadnienia:

  • przypomnienie celu i zasad raportowania, czyli kto, jak, kiedy i co przekazuje organom podatkowym za pośrednictwem informacji TPR
  • jak przygotować się do raportowania za 2023 r.
  • najczęstsze błędy / praktyczne problemy związane z procesem uzupełnienia, podpisania i wysyłki informacji TPR
  • jakie dane są potrzebne do zaraportowania transakcji wycenianych tzw. szóstą metodą cen transferowych
  • w jaki sposób zautomatyzować proces raportowania cen transferowych – omówienie możliwości naszego autorskiego narzędzia Compass TPR

Data: 17 października 2024 r.

Godzina: 10:00 (przewidujemy 40 min. webinaru oraz 5 min. na ewentualne pytania)

Prowadzący:

  • Jakub Daniluk – starszy manager w zespole cen transferowych,
  • Wojciech Rafał – manager w zespole business and digital services,
  • Grzegorz Grochowski – manager w zespole modelowania finansowego i wycen

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge

Subskrybuj blogi