Niezależnie od tego, jak ułożyły się Wasze ścieżki karier, chcemy pozostać w kontakcie. Wiemy, jak ważne są relacje w biznesie, dlatego oferujemy możliwość podtrzymania tych nawiązanych w przeszłości oraz poznania zupełnie nowych osób, które przez lata dołączały do CRIDO. Jesteśmy w różnych miejscach, ale wciąż możemy rozwijać się razem. Warto dołączyć
Dlaczego warto?
Poznawaj obecnych pracowników CRIDO oraz innych Alumnów należących do programu. Jesteśmy w różnych miejscach, po drodze zdobywaliśmy różnorodne doświadczenia. Wspólne projekty? Uczenie się od siebie? Wszystko jest możliwe.
Potrzebujesz szkolenia profesjonalnego? Skorzystaj z naszej oferty ze specjalną zniżką dla Alumnów.
Lista wszystkich szkoleń znajde się -> tutaj. Po więcej szczegółów napisz do koordynatora programu Alumni lub zajrzyj do Regulaminu Programu Alumni.
Myślisz o powrocie do CRIDO, ale nie chcesz przechodzić ponownie procesu rekrutacji? Nie wiesz, czy jest dla Ciebie miejsce w dawnym zespole lub myślisz o pracy w zupełnie innym dziale? Nic prostszego. Odezwij się do Koordynatora Programu Alumni lub prześlij aktualne CV za pomocą formularza, a pomożemy Ci w przejściu uproszczonej ścieżki powrotu.
Zaczęliśmy od greckiej imprezy, ale poza spotkaniami w luźniejszym klimacie, zobaczymy się także w bardziej biznesowych warunkach.
Znasz kogoś, kto pasuje do naszej organizacji? Poleć go, a jeżeli z nami zostanie, wesprzemy wybraną przez Ciebie organizację charytatywną.
Napisz do Koordynatora Programu lub przekaż polecanemu link do formularza aplikacyjnego.
Więcej szczegółów w Regulaminie Programu Alumni.
Bądź na bieżąco z informacjami z firmy. Zapisz się do programu i otrzymuj informacje o CRIDO w regularnym, ale nie nachalnym newsletterze. Zapraszamy też do Waszej grupy na LinkedInie.
Agnieszka Piątek, senior consultant | TAX HAS
Mówią, że dwa razy do tej samej rzeki (także zawodowej) nie powinno się wchodzić – chyba na przekór temu powiedzeniu zdecydowałam się wrócić do CRIDO po 2 latach pracy w innej firmie i nie żałuję 😊 CRIDO to nie tylko prężnie działająca organizacja, ale przede wszystkim miejsce, w którym nie ma obezwładniających procedur, co daje szansę na obranie ścieżki kariery skrojonej na miarę. A czy wspominałam już o ludziach w CRIDO? Są niepowtarzalni, dzięki czemu mamy na co dzień świetną atmosferę! 😊
Aleksandra Plichta, senior manager | TAX VAT
Na powrót do CRIDO wpływ miały różne czynniki. Przyciągnęły mnie ciekawe, innowacyjne projekty, w tym międzynarodowe, które pozwalają się rozwijać, ale nie powodują nadmiernego stresu. Lubię pracować z klientami, którzy z własnej woli decydują się na tę współpracę, a nie są zobowiązani, np. przez zagraniczną centralę Grupy, do której należą.
Kolejnym czynnikiem są ludzie – w CRIDO relacje są bardzo ważne, dlatego klienci i pracownicy są traktowani jak ludzie, a nie wskaźniki do osiągnięcia. Nie mamy nierealnych deadline’ów ani targetów. Przełożeni są zaangażowani merytorycznie w projekty, dzięki czemu na każdym etapie jest się od kogo uczyć i z kim współpracować.
Firma się rozrasta, profesjonalizuje i rozwija, ale zachowuje swój przyjazny charakter. Rozwój nie pociągnął za sobą rozrostu biurokracji.
Tomasz Groszyk, senior manager | TAX VAT
Współpracę z CRIDO (a właściwie drugą jej odsłonę) zacząłem w najbardziej prozaiczny sposób. Obie strony – i CRIDO, i ja – uznały, że najbardziej skorzystamy, jeżeli będziemy działać razem. Paradoksalnie, ta chłodna ocena nie byłaby jednak możliwa, gdyby nie emocje – pozytywne, żywe wspomnienia ludzi i pracy, które nosiłem w sobie przez rok spędzony poza doradztwem.
Drugi paradoks polega na tym, że zarówno decyzję o odejściu i tę o powrocie uważam za dobre. Tak na wypadek, gdyby ktoś się wahał.
Dziękujemy
Wiadomość została wysłana.
Dołącz do nas!
Bądźmy w kontakcie! Zapisz się, jeżeli byłeś pracownikiem/współpracownikiem CRIDO przez minimum rok
Więcej szczegółów
Bogusława Mazurek
Koordynator Programu Alumni
alumni@crido.pl