Niezależnie od tego, jak ułożyły się Wasze ścieżki karier, chcemy pozostać w kontakcie. Wiemy, jak ważne są relacje w biznesie, dlatego oferujemy możliwość podtrzymania tych nawiązanych w przeszłości oraz poznania zupełnie nowych osób, które przez lata dołączały do CRIDO. Jesteśmy w różnych miejscach, ale wciąż możemy rozwijać się razem. Warto dołączyć

Dlaczego warto?

Poznawaj obecnych pracowników CRIDO oraz innych Alumnów należących do programu. Jesteśmy w różnych miejscach, po drodze zdobywaliśmy różnorodne doświadczenia. Wspólne projekty? Uczenie się od siebie? Wszystko jest możliwe.

Potrzebujesz szkolenia profesjonalnego? Skorzystaj z naszej oferty ze specjalną zniżką dla Alumnów.

Lista wszystkich szkoleń znajde się -> tutaj. Po więcej szczegółów napisz do koordynatora programu Alumni lub zajrzyj do Regulaminu Programu Alumni.

Myślisz o powrocie do CRIDO, ale nie chcesz przechodzić ponownie procesu rekrutacji? Nie wiesz, czy jest dla Ciebie miejsce w dawnym zespole lub myślisz o pracy w zupełnie innym dziale? Nic prostszego. Odezwij się do Koordynatora Programu Alumni lub prześlij aktualne CV za pomocą formularza, a pomożemy Ci w przejściu uproszczonej ścieżki powrotu.

Zaczęliśmy od greckiej imprezy, ale poza spotkaniami w luźniejszym klimacie, zobaczymy się także w bardziej biznesowych warunkach.

Znasz kogoś, kto pasuje do naszej organizacji? Poleć go, a jeżeli z nami zostanie, wesprzemy wybraną przez Ciebie organizację charytatywną.

Napisz do Koordynatora Programu lub przekaż polecanemu link do formularza aplikacyjnego.

Więcej szczegółów w Regulaminie Programu Alumni.

Bądź na bieżąco z informacjami z firmy. Zapisz się do programu i otrzymuj informacje o CRIDO w regularnym, ale nie nachalnym newsletterze. Zapraszamy też do Waszej grupy na LinkedInie.

Agnieszka Piątek, senior consultant | TAX HAS

Mówią, że dwa razy do tej samej rzeki (także zawodowej) nie powinno się wchodzić – chyba na przekór temu powiedzeniu zdecydowałam się wrócić do CRIDO po 2 latach pracy w innej firmie i nie żałuję 😊 CRIDO to nie tylko prężnie działająca organizacja, ale przede wszystkim miejsce, w którym nie ma obezwładniających procedur, co daje szansę na obranie ścieżki kariery skrojonej na miarę. A czy wspominałam już o ludziach w CRIDO? Są niepowtarzalni, dzięki czemu mamy na co dzień świetną atmosferę! 😊

Aleksandra Plichta, senior manager | TAX VAT

Na powrót do CRIDO wpływ miały różne czynniki. Przyciągnęły mnie ciekawe, innowacyjne projekty, w tym międzynarodowe, które pozwalają się rozwijać, ale nie powodują nadmiernego stresu. Lubię pracować z klientami, którzy z własnej woli decydują się na tę współpracę, a nie są zobowiązani, np. przez zagraniczną centralę Grupy, do której należą.

Kolejnym czynnikiem są ludzie – w CRIDO relacje są bardzo ważne, dlatego klienci i pracownicy są traktowani jak ludzie, a nie wskaźniki do osiągnięcia. Nie mamy nierealnych deadline’ów ani targetów. Przełożeni są zaangażowani merytorycznie w projekty, dzięki czemu na każdym etapie jest się od kogo uczyć i z kim współpracować.

Firma się rozrasta, profesjonalizuje i rozwija, ale zachowuje swój przyjazny charakter. Rozwój nie pociągnął za sobą rozrostu biurokracji.

Tomasz Groszyk, senior manager | TAX VAT

Współpracę z CRIDO (a właściwie drugą jej odsłonę) zacząłem w najbardziej prozaiczny sposób. Obie strony – i CRIDO, i ja – uznały, że najbardziej skorzystamy, jeżeli będziemy działać razem. Paradoksalnie, ta chłodna ocena nie byłaby jednak możliwa, gdyby nie emocje – pozytywne, żywe wspomnienia ludzi i pracy, które nosiłem w sobie przez rok spędzony poza doradztwem.

Drugi paradoks polega na tym, że zarówno decyzję o odejściu i tę o powrocie uważam za dobre. Tak na wypadek, gdyby ktoś się wahał.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana.

Dołącz do nas!

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się, jeżeli byłeś pracownikiem/współpracownikiem CRIDO przez minimum rok

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Pana/Pani dane osobowe, w tym adres e-mail, będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), w celu wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną polegającej na przesyłaniu informacji handlowych na podany przez Pana/Panią adres e-mail.

Informujemy, że:

  • administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Crido Doradztwo A. Puncewicz spółka jawna z siedzibą w Warszawie (00-839), ul. Towarowa 28 (Crido);
  • odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Crido, w tym dostawcy usług IT i usług marketingowych, jak również inne spółki z grupy Crido;
  • Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń mogących wyniknąć z zawartej umowy;
  • przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;
  • przysługuje Panu/Pani także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO;
  • w oparciu o podane przez Pana/Panią dane osobowe Crido nie będzie podejmowała zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO;
  • podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy i przesyłania informacji handlowych.

Więcej szczegółów

Bogusława Mazurek
Koordynator Programu Alumni
alumni@crido.pl

 

Subskrybuj blogi