Nowy formularz TPRC-3 – jak wygląda i jakie nowe dane zaraportujemy?

Lokalizacja:

online

Kiedy:

25 sierpnia 2021, godz. 11.00

Rejestracja na to wydarzenie została zakończona.


Zaraportowanie informacji o cenach transferowych do Szefa KAS za pośrednictwem formularza TPR-C (TPR-P) może być dużym wyzwaniem. W formularzu bowiem uwzględnić trzeba wiele szczegółowych danych, np. zaklasyfikowanie do typów transakcji, informacje na temat metod i cen stosowanych w rozliczeniach z powiązanymi kontrahentami, informacje odnośnie sposobu ich weryfikacji czy na temat zastosowanych safe harbours. Mimo objaśnień oraz odpowiedzi Ministerstwa Finansów na pytania podatników dotyczących formularza TPR wciąż budzi on wiele emocji. Termin na raportowanie zbliża się nieuchronnie, a wątpliwości dotyczące formularza nie zniknęły.

Dlatego eksperci CRIDO zapraszają na webinarium, które odbędzie się 25 sierpnia br. w godz. 11:00-12:00, podczas którego:

  • omówią zawartość formularza, jak również pokażą Państwu, jak wygląda wizualizacja najnowszego TPR-C (3),
  • przedstawią, jakie nowe dane trzeba będzie zaraportować i gdzie mogą pojawić się trudności,
  • podpowiedzą, jak zarządzić procesem raportowania TPR,
  • wskażą, jakich najczęstszych błędów należy unikać, żeby ograniczyć ryzyko sankcji w TPR,
  • zaprezentują Państwu Compass TPR — narzędzie CRIDO wspierające wypełnienie, zarchiwizowanie i wysyłkę TPR bez konieczności korzystania z interaktywnego PDF.

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

Zapraszamy na praktyczne warsztaty 9 września, na których pokażemy, jak sporządzić bezpieczną analizę porównawczą, która będzie miała szansę „obronić się” w trakcie kontroli KAS: "Sporządzanie oraz weryfikacja analiz porównawczych. Praktyczne warsztaty"

 

 

Prelegenci

Michał Szwed

partner

Jakub Daniluk

starszy menedżer

Subskrybuj blogi