Bogusława Mazurek

People Experience Officer w CRIDO

Skontaktuj się

Bogusława pracuje w CRIDO od stycznia 2006 roku. W latach 2006 – 2016 pracowała na stanowisku Menedżera oraz Senior Menedżera specjalizując się w zakresie pozyskiwania pomocy publicznej dla przedsiębiorstw na projekty inwestycyjne, szkoleniowe, badawczo-rozwojowe, a także w ramach Specjalnych Stref Ekonomicznych. Bogusława przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń oraz warsztatów dla klientów biznesowych z zakresu pomocy publicznej oraz realizacji projektów z wykorzystaniem dotacji. Od 2016 do 2021 roku Bogusława pracowała na stanowisku Business Development Director i zajmowała się koordynacją i realizacją procesów związanych z rozwojem  usług w ramach zespołu doradztwa biznesowego i zarządzania innowacjami w CRIDO. Wielokrotnie występowała jako prelegent na wydarzeniach skierowanych do przedsiębiorców a także współprowadziła szkolenia dla Konsultantów oraz Senior Konsultantów w ramach Akademii Doradcy w CRIDO. Od stycznia 2022 roku awansowała na stanowisko People Experience Officer. Do jej obowiązków należy m. in. Akademia Doradcy w tym przygotowanie i prowadzenie wybranych szkoleń, wdrażane nowych osób, mentoring, rozmowy rekrutacyjne, proces feedbackowy, program Alumnów, Fundusz Solidarnościowy, działania związane z prowadzeniem zespołu ds. Ukrainy, Program Buddy, współpraca z działem marketingu, współpraca z organizacjami w obszarze innowacji i przedsiębiorczości, dbanie o dobrostan zespołu oraz rozwój kompetencji. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w Ernst & Young w Dziale Doradztwa Europejskiego, gdzie jako Senior Konsultant zajmowała się realizacją projektów związanych z wykorzystaniem pomocy publicznej z funduszy strukturalnych oraz programów krajowych. Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku europeistyka oraz studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw w Szkole Głównej Handlowej. Uzyskała tytuł magistra w obszarze administracji publicznej na Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora. Bogusława ukończyła szereg szkoleń m.in. z: Sztuki prezentacji, Zarządzanie projektami, Europejski Fundusz Społeczny – wsparcie na szkolenia i rozwój – szkolenia organizowane w Warszawie, Brukseli oraz w Mediolanie, Przywództwo Sytuacyjne SLII, szkolenie ze sprzedaży według metodyki Sandler Training. W 2022 roku ukończyła szkolenie Akademia Facylitatora – facylitacja w praktyce. Obecnie jest uczestniczką kursu Wellbeing po swojemu (12-sto modułowy) oraz jest w trakcie realizacji szkolenia Kingmakers Academy OnBoard Coaching. Prowadziła wystąpienia w ramach Reserach & Innovation Forum – Kultura innowacji, kultura jutra, organizowanego przez Puls Biznesu – dwie edycje. Bogusława jest autorką artykułów, publikacji, raportów z zakresu krajowych i unijnych środków pomocowych, m.in. w Harvard Business Review, Rzeczpospolitej, Fundusze Europejskie, Gazecie Prawnej, Pulsie Biznesu oraz C.H. Beck. Jest współautorką raportu "Rynek B+R+I w Polsce - wsparcie działalności badawczej, rozwojowej i innowacyjnej przedsiębiorstw" (5 edycji) oraz współautorką Podręcznika - zasady i możliwości pozyskania dofinansowania z Funduszy UE w ramach nowej perspektywy finansowej UE 2014-20, Podręcznika - zasady i możliwości pozyskania dofinansowania z Funduszy UE w ramach nowej perspektywy finansowej 2007-13 a także raportów Wsparcie projektów B+R. Analiza wyników konkursów dla przedsiębiorców 2015-2017, Analiza wsparcia projektów B+R w podziale na branże 2017.

Zobacz więcej

Subskrybuj blogi