Kategoria: Webinar
Prowadzenie postępowań dotyczących podatku od nieruchomości – praktyczne zagadnienia dla JST
Lokalizacja:
online
Kiedy:
22 czerwca 2022, godz. 10.00
Rejestracja na to wydarzenie została zakończona.
Samorządy stykają się z wieloma trudnościami w ramach prowadzonych postępowań – zarówno tych inicjowanych wnioskami nadpłatowymi podatników, jak i tych wszczynanych z urzędu.
Podczas webinaru, który odbędzie się 22 czerwca br. w godzinach 10:00-11:30 eksperci CRIDO opowiedzą o tym, jak radzić sobie z takimi trudnościami tak, aby sprawnie i skutecznie prowadzić postępowania.
W trakcie webinaru odpowiemy między innymi na pytania:
Omówią również wiele innych kwestii dotyczących prowadzenia postępowań.
Webinar skierowany jest przede wszystkim do skarbników, dyrektorów / naczelników wydziałów podatkowych, specjalistów / inspektorów / osób zajmujących się w strukturach JST prowadzeniem postępowań dotyczących podatku od nieruchomości (zarówno wszczynanych z urzędu jak i związanych z wnioskami nadpłatowymi).
Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.
Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.
Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.
Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.
*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:
Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru: