HRstacja: Work-life balance – wszystko co pracodawcy muszą wiedzieć o nowych przepisach

Lokalizacja:

online

Kiedy:

25 kwietnia 2023, godz. 11.00

Dopiero co pracodawcy musieli zmierzyć się z wdrożeniem pracy zdalnej w swoich zakładach pracy, a już za kilka dni w życie wejdzie kolejna rewolucyjna nowelizacja Kodeksu pracy. Mowa oczywiście o implementacji dwóch dyrektyw: dyrektywy work-life balance oraz dyrektywy o przejrzystych i przewidywalnych warunkach zatrudnienia. Nowe przepisy są istotne dla wszystkich pracowników, a już szczególnie dla tych, którzy są rodzicami. Nowelizacja pociągnie za sobą zmiany w zakresie urlopów i uprawnień niektórych grup pracowników, pracodawcy będą musieli również zaktualizować przedstawiane pracownikom informacje o podstawowych warunkach zatrudnienia. Kolejną kwestią są zmiany w obszarze nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę, które m.in. zrównają status umów na czas określony i nieokreślony w zakresie możliwości ich wypowiedzenia czy zmodyfikują dotychczasowe zasady dla umów na okres próbny. Nowelizacja wymusi również zmiany w zakresie dokumentacji pracowniczej i sposobu jej prowadzenia.

Wobec tak ważnych, kolejnych zmian w Kodeksie pracy, postanowiliśmy w pełni poświęcić HRstację, która odbędzie się we wtorek, 25 kwietnia w godzinach 11:00-12:00, na omówienie kwestii związanych z wdrożeniem ww. dyrektyw. Poza omówieniem najważniejszych zmian, przygotujemy dla Państwa również odpowiedzi na pytania dotyczące niezbędnych działań, które musi podjąć pracodawca i checklistę dla każdego działu HR, która umożliwi przygotowanie się do nowych obowiązków.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

Prelegenci

Aneta Brągiel

associate w CRIDO

Monika Walczak

Associate w CRIDO

Subskrybuj blogi