HRstacja: Wiosenne porządki w prawie pracy. Pracodawco, już czas na wdrożenie zmian!

Lokalizacja:

online

Kiedy:

28 marca 2023, godz. 11.00

Rejestracja na to wydarzenie została zamknięta


Wiosna to czas przebudzenia z zimowego letargu, który pozwala nam rozpędzić się na nadchodzący rok. Jednak nie dla pracodawców, którzy z przysłowiowego “snu zimowego” zostali wyrwani z początkiem roku na skutek szeregu zmian dotyczących kwestii zatrudnienia. Część z nich już weszła w życie, a resztę dzielą już tylko chwile, od kiedy staną się rzeczywistością pracodawców i pracowników.

Wychodząc im naprzeciw, podczas naszej najbliższej HRstacji, która odbędzie się we wtorek, 28 marca br. w godzinach 11:00 - 12:00, chcemy w pierwszej kolejności zwrócić Państwa uwagę na najważniejsze daty oraz wiążące się z nimi zmiany, o których pracodawcy powinni pamiętać. Dodatkowo omówimy jak w obliczu ostatnich zmian w Kodeksie pracy wyglądają nowe obowiązki pracodawców w zakresie prowadzenia dokumentacji pracowniczej. Podczas spotkania przedstawimy zalety digitalizacji w obszarze HR i proces ich wprowadzenia w zakładach pracy. Zaprezentujemy założenia dwóch pracowniczych dyrektyw unijnych, które mogą wprowadzić m.in. duże zmiany w zakresie informowania o wysokości wynagrodzeń. Dodatkowo, opowiemy o jednym z wyzwań, jakie w tym roku postawiło przed podatnikami Ministerstwo Finansów – o ograniczonych możliwościach składaniach swoich rocznych zeznań podatkowych.

Podczas spotkania poruszymy również następujące zagadnienia:

  • Kartka z kalendarza | Ważne daty i zmiany dla pracodawców
  • Dokumentacja pracownicza | Jakie zmiany wprowadziło ostatnie rozporządzenie?
  • Digitalizacja w HR | Czy e-teczki są naszą przyszłością?
  • Dyrektywy o równowadze płci i jawności wynagrodzeń | Czy pracodawcy będą musieli podawać wysokość płacy w ogłoszeniach o pracę?
  • Roczne zeznania podatkowe | W jaki sposób mogą zostać złożone?

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

Prelegenci

Aneta Brągiel

associate w CRIDO

Aleksandra Foksińska-Pawlik

Associate

Mateusz Kuchnecki

starszy konsultant w CRIDO

Subskrybuj blogi