Kategoria: Webinar
Prowadzenie postępowań dotyczących podatku od nieruchomości – praktyczne zagadnienia dla JST
Lokalizacja:
online
Kiedy:
27 września 2022, godz. 10.00
Rejestracja na to wydarzenie została zakończona.
Samorządy stykają się z wieloma trudnościami w ramach prowadzonych postępowań – zarówno tych inicjowanych wnioskami nadpłatowymi podatników, jak i tych wszczynanych z urzędu. Na naszym webinarze, który odbędzie się dnia 27 września br. w godzinach 10:00 - 12:00 opowiemy jak radzić sobie z takimi trudnościami tak, aby sprawnie i skutecznie prowadzić postępowania.
W trakcie webinaru odpowiemy między innymi na pytania:
Omówimy także wiele innych kwestii dotyczących prowadzenia postępowań.
W drugiej części webinarium prowadzący odpowiedzą na pojawiające się pytania.
Webinar jest skierowany przede wszystkim do skarbników, dyrektorów / naczelników wydziałów podatkowych, specjalistów / inspektorów / osób zajmujących się w strukturach JST prowadzeniem postępowań dotyczących podatku od nieruchomości (zarówno wszczynanych z urzędu jak i związanych z wnioskami nadpłatowymi).
Webinar jest organizowany wspólnie z Centrum Business in Małopolska
Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.
Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.
Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.
Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.
*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:
Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru: