VAT 2021 czyli jak uprościć regulacje, utrudniając życie podatnikom?

Lokalizacja:

online

Kiedy:

9 marca 2021, godz. 11.00

Rejestracja na to wydarzenie została zakończona.


Wydawać by się mogło, że początek 2021 roku w obszarze podatku od towarów i usług nie wiązał się z fundamentalnymi zmianami systemowymi, do których przyzwyczailiśmy się w ostatnich miesiącach (split payment, nowa matryca stawek VAT, WIS, nowy JPK itp.). Myli się jednak ten, kto sądzi, że na płaszczyźnie VAT już nic dziać się nie będzie – różnego rodzaju drobnych zmian pojawiło się bowiem znowu mnóstwo. Niekoniecznie wynikają one bezpośrednio ze zmian treści ustawy, ale też z wydawanych przez Ministerstwo Finansów objaśnień podatkowych czy interpretacji ogólnych. To wszystko jeszcze bardziej utrudnia śledzenie nowinek podatkowych i stabilną pracę specjalistów księgowych i podatkowych. Dynamika zmian jest tak duża, że nawet dla nas, ich codzienne śledzenie bywa trudne, a z perspektywy bezpieczeństwa samego podatnika – kwestia ta jest jeszcze bardziej problematyczna.

Dlatego też, początek roku połączony z zakończeniem pierwszego raportowania „po” zeszłorocznych zmianach uznaliśmy za dobry moment, by wspólnie podsumować wydarzenia ostatnich tygodni w kontekście zmian, które mogą mieć istotne praktyczne znaczenie w bieżących rozliczeniach podatników. Zapraszamy zatem na bezpłatne webinarium poświęcone tej tematyce, które odbędzie się 9 marca 2021 roku w godzinach 11:00 – 12:30.

Podczas naszego webinarium, będziemy chcieli poruszyć między innymi następujące zagadnienia:

  • Jak uprościć przepis komplikując rozliczenia, czyli trochę o korektach faktur
  • Pakiet SLIM VAT – już obowiązuje, co poza korektami możemy w nim znaleźć?
  • Rozliczenia przy użyciu kart paliwowych – czy interpretacja ogólna rzeczywiście wyjaśnia temat?
  • Pakiet SLIM VAT 2, czyli kolejne nowości na horyzoncie
  • Konsultacje społeczne w zakresie usług finansowych
  • Konsultacje społeczne w zakresie opodatkowania VAT funduszy inwestycyjnych
  • Co to są faktury ustrukturyzowane i czy należy się ich obawiać?
  • Pakiet e-commerce – dla kogo może okazać się istotny?

Jak widać zagadnień jest na tyle dużo, że ich detaliczne przedstawienie wymagałoby znacznie dłuższej formy, niż 90-minutowe spotkanie. Eksperci CRIDO postarają się jednak w skondensowany sposób przedstawić najważniejsze zagadnienia tak, aby pokazać możliwie pełny obraz sytuacji i wyjaśnić pojawiające się wątpliwości. Jeśli powyższe zagadnienia wydają się interesujące, zapraszamy do udziału w webinarium.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

Prelegenci

Maciej Dybaś

partner

Aleksandra Plichta

starszy menedżer w CRIDO

Subskrybuj blogi