Webinar: Raportowanie cen transferowych. Wciąż więcej pytań, niż odpowiedzi do formularza TPR-C?

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

3 czerwca 2020, godz. 11.00

Kryzys gospodarczy spowodowany pandemią COVID-19 czyha ponoć tuż za rogiem, ale nie zatrzymuje on biegu terminów wypełnienia obowiązków dokumentacyjnych i informacyjnych stojących przed podmiotami powiązanymi. Jednym z największych wyzwań w tym roku będzie zaraportowanie informacji o cenach transferowych do szefa KAS za pośrednictwem formularza TPR-C (TPR-P). I skoro Rozporządzenie Ministra Finansów ws. informacji o cenach transferowych ma 2 strony, Objaśnienia do Rozporządzenia stron 18, a ministerialna propozycja Pytań i Odpowiedzi do tejże informacji już 36 stron (choć może będzie więcej po ostatnich konsultacjach społecznych, które zakończyły się 22 maja), to wydawałoby się, że podatnicy powinni bez problemu informację o cenach transferowych złożyć. Jednak wciąż formularz TPR budzi wiele kontrowersji, a w miarę jego wypełniania kolejnymi transakcjami pojawiają się kolejne pytania i wątpliwości, na które wciąż nie ma odpowiedzi.

Zapraszamy na webinar, który odbędzie się 3 czerwca w godz. 11:00 - 12:30

Podczas spotkania poruszymy takie zagadnienia jak:

  • Informacja o cenach transferowych – kiedy, gdzie i dlaczego raportujemy? Krótkie podsumowanie
  • Formularz TPR-C i jego tajemnice
  • Pytania i objaśnienia opublikowane przez MF i nasze do nich wątpliwości
  • Przedstawimy założenia narzędzia Easy TPR-C’rido Tool
  • Państwa pytania… i mamy nadzieję nasze odpowiedzi

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na dole strony.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Prelegenci

Michał Szwed

partner

Anna Wcisło

partner

Subskrybuj blogi