Webinar CRIDO i PZPM: Koronawirus a biznes

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

23 marca 2020, godz. 12.00

W związku z trudnościami związanymi z prowadzeniem biznesu w warunkach zagrożenia epidemią wirusa COVID-19, chcielibyśmy przedstawić Państwu prawne i podatkowe sposoby zarządzenia głównymi ryzykami.

W trakcie naszego webinarium zostaną poruszone m.in. kwestie:

1. Problemów z płynnością finansową, w tym:

  • możliwość wyjścia z kontraktu lub odroczenia płatności
  • możliwość zawieszenia umowy kredytu, leasingu
  • możliwości wszczęcia postępowań restrukturyzacyjnych
  • odpowiedzialność członka zarządu w sytuacji problemów finansowych spółki

2. Spraw pracowniczych, w tym:

  • praca zdalna dla pracowników
  • świadczenia ZUS dla rodziców
  • świadczenia w przypadku kwarantanny
  • możliwość zamknięcia zakładu pracy

3. Kwestie zawartych kontraktów, w tym umów najmu, tj.:

  • możliwości rozwiązania lub zawieszenia kontraktu
  • możliwości modyfikacji umowy
  • wystąpienia o obniżenie czynszu

4. Ulgi w spłacie obowiązkowych zobowiązań podatkowych / ZUS na gruncie aktualnie obowiązujących przepisów, w tym:

  • możliwość odroczenia terminów płatności zobowiązań podatkowych lub rozłożenia zaległości na raty
  • możliwość odroczenia terminu złożenia deklaracji i innych informacji wymaganych przez przepisy podatkowe
  • możliwość odroczenia terminów płatności składek do ZUS lub rozłożenia zaległości na raty

5. Propozycji rządowych dotyczących ograniczenia skutków kryzysu epidemiologicznego

  • ukierunkowane na redukcję kosztów zatrudnienia
  • ukierunkowane na poprawę płynności

6. Inne kwestie związane z COVID-19 istotne dla prowadzonego biznesu zgłoszone przez uczestników

 

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.


Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące kwestii prawnych związanych z prowadzeniem Państwa biznesu w tych wyjątkowych okolicznościach gospodarczych, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego.

<< Pobierz broszurę, aby dowiedzieć się więcej >>

 


Webinar organizowany jest pod patronatem Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego.

 

Prelegenci

Daniel Panek

starszy menedżer

Subskrybuj blogi