Prowadzenie postępowań dotyczących podatku od nieruchomości – praktyczne zagadnienia dla JST

Lokalizacja:

online

Kiedy:

27 września 2022, godz. 10.00

Rejestracja na to wydarzenie została zakończona.


Samorządy stykają się z wieloma trudnościami w ramach prowadzonych postępowań – zarówno tych inicjowanych wnioskami nadpłatowymi podatników, jak i tych wszczynanych z urzędu. Na naszym webinarze, który odbędzie się dnia 27 września br. w godzinach 10:00 - 12:00 opowiemy jak radzić sobie z takimi trudnościami tak, aby sprawnie i skutecznie prowadzić postępowania.

W trakcie webinaru odpowiemy między innymi na pytania:

  • Czy warto na początku postępowania przygotować strategię postępowania i jak to zrobić?
  • Czy warto wszcząć postępowanie wymiarowe wobec podatnika, który złożył wniosek o stwierdzenie nadpłaty?
  • Jak prowadzić postępowanie gdy podatnik nie przekazuje żądanych dokumentów?
  • Kiedy organ podatkowy może przeprowadzić postępowanie zabezpieczające i jak zrobić to prawidłowo?
  • Jaka jest rola biegłego w postępowaniu i jak zminimalizować ryzyko zakwestionowania jego opinii na dalszych etapach postępowania?
  • Co powinna zawierać decyzja by miała największe szanse obronić się na dalszych etapach postępowania (SKO, postępowanie sądowoadministracyjne)?

Omówimy także wiele innych kwestii dotyczących prowadzenia postępowań.

W drugiej części webinarium prowadzący odpowiedzą na pojawiające się pytania.

Webinar jest skierowany przede wszystkim do skarbników, dyrektorów / naczelników wydziałów podatkowych, specjalistów / inspektorów / osób zajmujących się w strukturach JST prowadzeniem postępowań dotyczących podatku od nieruchomości (zarówno wszczynanych z urzędu jak i związanych z wnioskami nadpłatowymi).

Webinar jest organizowany wspólnie z Centrum Business in Małopolska


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

 

Prelegenci

Jan Furtas

partner

Monika Grabowiecka

menedżer w CRIDO

Subskrybuj blogi