JPK_V7M – nowy wzór raportowania już obowiązuje!

Lokalizacja:

online

Kiedy:

15 października 2020, godz. 11.00

Rejestracja na to wydarzenie została zakończona.


Zapowiadana od wielu miesięcy i kilkukrotnie już przekładana przez Ministerstwo Finansów rewolucja w rozliczeniach VAT stała się faktem z dniem 1 października 2020 roku. Przypomnijmy, że oznacza to, że od października znikają deklaracje VAT, a wszystkie dane dotyczące rozliczenia podatku raportujemy w nowym, istotnie przebudowanym i znacznie bardziej obszernym pliku JPK_V7M. W związku z tym, że pierwsze raportowanie nowej struktury odbędzie się w listopadzie, przed nami ostatnie kilka tygodni, podczas których można przygotować się do nowych wymogów stawianych przez regulacje podatkowe.

15 października br. podczas bezpłatnego webinarium, które odbędzie się w godzinach 11:00 – 12:30, chcielibyśmy zaproponować Państwu powtórkę z najbardziej istotnych informacji, jakie należy przyswoić celem dostosowania biznesu do nowego JPK_V7M.

Oczywiście nowe regulacje to nie tylko ułatwienia. Na osoby zajmujące się raportowaniem VAT w nowym JPK czekać będzie szereg niespodzianek w postaci poszerzonego zakresu danych podlegających raportowaniu.

Podczas webinarium postaramy się odpowiedzieć na poniższe pytania:

  • Jak efektywnie przygotować się do JPK?
  • Czy i kiedy możemy zignorować nowe pola dotyczące raportowania poszczególnych typów transakcji?
  • Co zrobić, jeśli nasz system finansowo-księgowy nie jest jeszcze dostosowany do nowych regulacji?
  • Jakie są najczęstsze mity i nieścisłości związane z JPK_V7M?
  • Jakie trudności niesie ze sobą nowa struktura i jak sobie z nimi poradzić?
  • Jak skutecznie przetestować przygotowany plik JPK?

Oczywiście powyższy katalog wątków jest jedynie przykładowy, z pewnością podczas webinarium będziemy chcieli odpowiedzieć również na Państwa bieżące pytania i usłyszeć o dotychczasowych doświadczeniach, a nasza praktyka w ostatnich tygodniach pokazuje, że jest ich naprawdę dużo.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

Prelegenci

Maciej Dybaś

partner

Aleksander Hajzik

project manager w CRIDO

Subskrybuj blogi