Jak zarządzić międzynarodowymi łańcuchami dostaw w dobie kryzysu, ESG i RWNP? Praktyczne wskazówki dla CFO, działów księgowości, logistyki, sprzedaży i zakupów

Lokalizacja:

online

Kiedy:

16 marca 2023, godz. 11.00

Rejestracja na to wydarzenie została zakończona


Towarowe transakcje międzynarodowe to obszar o newralgicznym znaczeniu dla wielu firm, który w raportowaniu ESG nabiera niebagatelnego znaczenia. W okresie turbulencji gospodarczych, bezpieczeństwo i efektywność łańcucha dostaw decydować mogą o powodzeniu biznesu. Gdy fiskus poszukuje dodatkowych dochodów a firmy – oszczędności, warto przyjrzeć się strukturze komunikacji i rozliczeń transakcji międzynarodowych.

Jeśli są Państwo zainteresowani odpowiedzią na pytanie, jak efektywnie i bezpiecznie strukturyzować i rozliczać towarowe transakcje międzynarodowe, zapraszamy na nasz webinar, który odbędzie się w czwartek, 16 marca br. w godzinach 11:00-12:00.

Podczas spotkania podzielimy się z Państwem swoimi biznesowo-podatkowymi doświadczeniami i powiemy, o które obszary w firmie warto zadbać, tak aby realizowane transakcje przynosiły firmie biznesowe korzyści. I dlaczego, wbrew pozorom, o ten aspekt powinni zadbać wszyscy uczestnicy procesu „realizacji i dokumentacji transakcji” – a nie tylko dział podatkowo-księgowy.

Poniżej przedstawiamy szczegółową agendę wydarzenia:

  • Nowoczesne spojrzenie na międzynarodowy łańcuch dostaw | perspektywa ESG i RWNP
  • Kto jest odpowiedzialny za błędy i pomyłki w rozliczeniu?
  • Trzy perspektywy patrzenia na realizowane transakcje:
    • Możliwe uproszczenia i oszczędności w obszarze cła i VAT
    • Poprawa efektywności łańcucha dostaw (dokumentacja i komunikacja)
    • Jakich błędów szuka fiskus – najczęściej wyłapywane ryzyka
  • Perspektywa 2024 r.:
    • KSeF | informacje sprzedażowe, w tym Incoterms, pokażemy fiskusowi na tacy?
    • Strategia Podatkowa | rozwój w kierunku standardów Programu Współdziałania i ESG?

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

Prelegenci

Aleksandra Plichta

starszy menedżer w CRIDO

Anna Getka-Juśkiewicz

menedżer w CRIDO

Subskrybuj blogi