Kredyt technologiczny z dofinansowaniem z Funduszy UE – zasady przyznawania wsparcia dla firm

Lokalizacja:

online

Kiedy:

15 lutego 2023, godz. 11.00

Rejestracja została zakończona.


Rok 2023 przynosi przedsiębiorcom nowe rozdanie Funduszy Unijnych, w ramach których możliwe będzie pozyskiwanie dofinansowania m.in. na wdrażanie innowacyjnych technologii. Jednym z instrumentów wsparcia, planowanym do uruchomienia już w I kwartale 2023 r. jest „Kredyt technologiczny”, współfinansowany w ramach programu FENG (Fundusze Unijne dla Nowoczesnej Gospodarki, 2021-2027).

Wsparcie udzielane będzie w formie dotacji, czyli tzw. premii technologicznej, która spłaca część kredytu technologicznego, zaciągniętego przez przedsiębiorcę w banku komercyjnym na finansowanie wydatków inwestycyjnych związanych z wdrożeniem innowacyjnych rozwiązań (produktów lub procesów). Przedsiębiorcy mogą uzyskać dotację nawet do 70% wartości kosztów kwalifikowanych (w zależności od wielkości przedsiębiorstwa i lokalizacji projektu).

Zapraszamy do udziału w webinarium, które odbędzie się 15 lutego w godz. 11:00-12:00.

Podczas wydarzenia eksperci poruszą następujące zagadnienia: 

  • Jakie podmioty mogą skorzystać z dofinansowania?
  • Na jaką wartość wsparcia można liczyć?
  • Na jakiego rodzaju projekty można uzyskać wsparcie?
  • Jakie są kryteria oceny wniosku?
  • Jakie koszty będzie można kwalifikować do wsparcia?
  • Kiedy można rozpocząć realizację projektu?
  • Jakie są źródła finansowania projektu?

Serdecznie zapraszamy!

Współorganizatorem webinarium jest Bank Ochrony Środowiska.

 


 

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

 


 

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

Prelegenci

Aneta Janiszewska

Menedżer Zespołu Produktów Gwarancyjnych i Pomocowych, BOŚ S.A.

Justyna Pęk

Dyrektor Centrum Biznesowego w Lublinie, BOŚ S.A.

Anna Zaleska

starszy menedżer w CRIDO

Subskrybuj blogi