Prowadzenie projektu w ramach Szybkiej Ścieżki – co zrobić, aby dotacja wspomogła firmę, a nie stała się dla niej dodatkowym obciążeniem?

Lokalizacja:

online

Kiedy:

30 września 2020, godz. 11.00

Właśnie kończą się ostatnie konkursy tej perspektywy w ramach najpopularniejszego wśród przedsiębiorców programu wspierającego działania badawczo – rozwojowe, czyli Szybkiej Ścieżki.

Powoduje to, że kolejni przedsiębiorcy z myślenia o tym, jak pozyskać dotację, przestawiają się na myślenie o tym, jak utrzymać dotację, która została pozyskana. Czasami taka myśl pojawia się u Beneficjentów od razu po podpisaniu umowy o dofinansowanie, czasami, niestety dopiero po kontroli skutkującej koniecznością zwrotu części dotacji.

Niezależnie od etapu realizacji, na którym w danym momencie znajduje się projekt, warto zapoznać się czy ustrukturyzować sobie podstawowe kwestie związane z zarządzaniem projektem realizowanym w ramach Szybkiej Ścieżki.

W związku z powyższym zapraszamy Państwa na dwa spotkania online, w trakcie których przybliżymy najważniejsze zasady związane z realizacją realizacją zakupów w ramach projektu. Skoncentrujemy się na następujących tematach:

I. Szybka Ścieżka – o czym pamiętać realizując projekt | 15 września br., godz. 11:00

Podczas pierwszego spotkania skupimy się na tym, jakie obowiązki bierze na siebie beneficjent. Przede wszystkim:

  1. Przepisy, których należy przestrzegać
  2. Właściwa dokumentacja zdarzeń w projekcie
  3. Konieczność odpowiedniej komunikacji z NCBR

II. Zakupy w Szybkiej Ścieżce – jak kupować, żeby na tym nie stracić | 30 września br., godz. 11:00 (zmiana terminu!)

Podczas drugiego webinarium omówimy kwestię prawidłowego dokonywania zakupów w projekcie, skupiając się na:

  1. Szacowaniu cenowym
  2. Wyborze odpowiedniego sposobu dokonywania zakupów
  3. Procedurze konkurencyjności

Przybliżymy najważniejsze zasady związane z realizacją projektu, wynikające z obowiązującego od początku sierpnia br. rozporządzenia dotyczącego kar za nieprawidłowości oraz podejścia wynikającego z nowej wersji Bazy Konkurencyjności.

Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest jednoznaczne z zapisem na oba wydarzenia.

W trakcie trwania webinariów jego uczestnicy będą mieli możliwość kierowania pytań do prowadzących.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do dwóch powyższych webinariów jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Prelegenci

Magdalena Wolińska

starszy menedżer w CRIDO

Martyna Mileszyk

Koordynator ds. Rozliczeń

Subskrybuj blogi