Webinar: Projekt ustawy antykryzysowej – analiza zmian i praktyczne skutki dla jednostek samorządu terytorialnego

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

2 kwietnia 2020, godz. 13.00

Najprawdopodobniej z dniem 1 kwietnia 2020 r., wejdzie w życie projekt tzw. ustawy antykryzysowej, mającej przeciwdziałać skutkom epidemii COVID-19. Proponowane w ustawie zmiany istotnie modyfikują również realia działalności jednostek samorządu terytorialnego oraz ich organów stanowiących i wykonawczych.

Zebraliśmy dla Państwa najważniejsze informacje wynikające z najnowszego projektu ustawy i serdecznie zapraszamy 2 kwietnia 2020 r. godz. 13:00 na webinarium poświęcone przewidzianym w nim rozwiązaniom prawnym i podatkowym dla samorządów.

W trakcie webinarium omówimy w szczególności:

  1. Szczególne uprawnienia wójtów, burmistrzów i prezydentów miast
  2. Nowe kompetencje podatkowe i niepodatkowe Rad Gmin i ich ramy, kryteria i przesłanki
  3. Najem, dzierżawa, użytkowanie wieczyste u podmiotów dotkniętych COVID-19 a nowe kompetencje i obowiązki JST
  4. Instytucje kultury
  5. Zmiany w zamówieniach publicznych związanych z COVID-19 – zasady, warunki
  6. Poluzowanie dyscypliny finansów publicznych w JST w związku z COVID-19
  7. Nowe zasady załatwiania spraw on-line w samorządzie
  8. Procedura administracyjna i podatkowa w stanie COVID-19
  9. Fundusz Przeciwdziałania COVID-19

 

Udział w webinarium jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na dole strony.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Prelegenci

Michał Borowski

partner

Michał Klimowicz

counsel w CRIDO

Subskrybuj blogi