Co nowego wiemy o KSeF po konsultacjach w Ministerstwie Finansów?

Lokalizacja:

online

Kiedy:

22 marca 2024, godz. 11.00

Rejestracja na wydarzenie została zakończona


Uwaga! Ze względu na termin podsumowania konsultacji w Ministerstwie Finansów zapowiedziany na 21 marca br. zmieniamy termin webinaru CRIDO na 22 marca br.

 

1 marca zakończyły się w Ministerstwie Finansów konsultacje dotyczące Krajowego Systemu e-Faktur. Podczas serii 9 spotkań przedstawiciele Ministerstwa Finansów dyskutowali z biznesem na temat pewnych założeń KSeF, zasad i dat jego wejścia w życie, polityki informacyjnej wokół KSeF, jak i również konkretnych zagadnień branżowych sygnalizowanych, np. przez branżę paliwową, dostawców mediów czy faktorów.

W niektórych z dyskutowanych aspektów podejście rynku było bardzo jednolite, w innych wręcz przeciwnie – dyskusje okazywały się być długie i napięte, nie zawsze zresztą zakończone konkluzją.

Jako CRIDO braliśmy aktywny udział w konsultacjach i postanowiliśmy je krótko podsumować. Zapraszamy na webinarium, podczas którego odpowiemy na pytania:

  • czego dowiedzieliśmy się podczas konsultacji?
  • na jakim etapie znajdują się prace legislacyjne dotyczące KSeF?
  • na co czekamy w najbliższych tygodniach?
  • jakich zmian należy się spodziewać, a na jakie liczyć nie warto?
  • czy konsultacje przyniosły jakiś przełom w zakresie realizacji przygotowań do wdrożenia w poszczególnych firmach?

Webinarium odbędzie się w piątek, 22 marca br. w godzinach 11:00-12:00.

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu.

Prowadzący:

Maciej Dybaś, partner w zespole VAT w CRIDO, który uczestniczył w konsultacjach jako przedstawiciel CRIDO i Business Centre Club.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

Subskrybuj blogi