Podejmowanie decyzji wyłącznie w oparciu o intuicję
W wielu organizacjach brak jakichkolwiek raportów zarządczych.
Późny termin dostarczenia raportów zarządczych
Manualne, okresowe przygotowywanie statycznych raportów MS Excel lub PowerPoint, przekładające się na spóźnione podejmowanie decyzji, w oparciu o dane, które już się zdezaktualizowały.
Niska użyteczność raportów przez ich mnogość lub brak przejrzystości
Duża ilość danych analitycznych utrudniająca skupienie na najważniejszych kwestiach i wyciąganie wniosków.
Proponujemy Państwu przejście na wyższy poziom raportowania i przygotowanie raportów zarządczych w systemie Business Intelligence, w oparciu o wcześniej przeprowadzoną analizę źródeł danych w kluczowych obszarach funkcjonowania firmy.
1. Audyt obecnie generowanych w organizacji raportów zarządczych
2. Identyfikacja potrzeb użytkowników raportów
3. Analiza źródeł danych dla raportów, ocena jakości
4. Identyfikacja możliwości uporządkowania i poprawy jakości danych
5. Określenie niezbędnych zmian w zakresie prezentowanych danych
1. Zdefiniowanie zakresu raportów
2. Przygotowanie i zatwierdzenie prototypów raportów
3. Budowa modelu połączeń między źródłami danych
4. Przygotowanie finalnych wersji raportów
5. Nadanie uprawnień dla odpowiednich odbiorców raportu
6. Przeszkolenie użytkowników raportów i osób odpowiedzialnych za ich utrzymanie
Dziękujemy
Wiadomość została wysłana.
Skontaktuj się z nami