Typy kampanii innowacji
Kreatywna (creative)
Zbieranie różnych punktów widzenia i komentarzy w celu opracowania nowego produktu / procesu / usługi
Ukierunkowana na rozwiązanie problemu (problem solving)
Zbieranie różnych opinii i punktów widzenia, zorientowanych
na rozwiązanie zdefiniowanego problemu lub potrzeby
oraz
Testowanie rozwiązań (testing)
Zbieranie opinii i spostrzeżeń od jasno zdefiniowanej grupy odbiorców docelowych rozwiązania będącego przedmiotem testu
Zbieranie informacji zwrotnej (feedback)
Pozyskiwanie informacji zwrotnej na temat konkretnych działań,
w celu ich usprawnienia
1. Plan kampanii
Podczas kreatywnych warsztatów przedstawione zostaną przykłady, benchmarki oraz analiza rozwiązań, które już pojawiły się na rynku. W planie kampanii, który jest opracowywany na spotkaniu znajdą się kluczowe parametry przedsięwzięcia m.in. temat, grupa docelowa, harmonogram, zasady oceny pomysłów, systemu nagród a także funkcje przypisane do poszczególnych osób w zespole.
2. Strategia komunikacji
Kolejnym etapem przygotowania kampanii jest opracowanie strategii komunikacji i planu wdrożenia. Odpowiednie podejście do uczestników kampanii, materiały marketingowe promujące kampanię i nie budzący wątpliwości przekaz to przepis na sukces.
3. Odpowiednie narzędzie
Wykorzystanie odpowiedniego narzędzia znacząco usprawni przeprowadzenie kampanii i zwiększy jej efektywność. Konfiguracja platformy HYPE Innovation zgodnie z założonymi parametrami kampanii oraz dostosowanie interface’u platformy pod kątem graficznym, zgodnie z identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa sprawi, że wszyscy chętniej zaangażują się proces tworzenia innowacji. Na tym etapie zespół zarządzający kampanią otrzymuje dostęp do wszystkich funkcjonalności, a uczestnicy możliwość logowania za pomocą przeglądarki internetowej.
4. Zbieranie pomysłów
Zgłaszanie pomysłów, komentowanie, zbieranie opinii na ich temat – to najważniejszy etap całej kampanii. Wykorzystanie elementów grywalizacji to jedna z możliwości zwiększenia zaangażowania.
Dlaczego warto?
Budowanie kultury innowacyjności w polskich firmach
– pilotaż narzędzia (kampanii innowacji) praktykowanego
w rozwiniętych firmach i gospodarkach
Wzrost zaangażowania pracowników
Wzmocnienie współpracy i komunikacji
wewnątrz/ na zewnątrz organizacji
DLA WIZJONERÓW. INNOWATORÓW. TWÓRCÓW NOWYCH TRENDÓW.
Poznaj HYPE Innovation – rewolucyjny system zbierania, oceny, rozwoju i wdrażania innowacji.
Dziękujemy
Wiadomość została wysłana.
Skontaktuj się z nami!
Dzieje się teraz w biznesie