Angelika Chimkowska
Strateg Social Sellingu i Silnych Marek
Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social media (szczególnie Linkedin).
Autorka dwóch książek: „Psychologia zmiany w życiu i biznesie” oraz „Silna Marka na Linkedin, czyli social selling w praktyce”.
Doświadczenie zawodowe: Posiada managerskie doświadczenie w pracy dla takich korporacji jak Henkel, Lyreco, L’Oreal. W czasie 17 lat pracy w dużych organizacjach odpowiedzialna za zarządzanie marketingiem, ale również 8 lat pracy bezpośredniej w sprzedaży.
Od 2017 roku prowadzi własną firmę. Wraz z zespołem realizuje projekty rozwojowe oraz wdrożeniowe z zakresu social sellingu, employer brandingu oraz employee advocacy.
Absolwentka Execueve MBA (Coventry University UK), SGH oraz Uniwersytetu Warszawskiego.
Wśród jej klientów znaleźli się m.in.: Brother, Ericsson, Hesea, Nokia, PwC, Volvo, Millennium, LGK, BDI, Xerox, Beck, Warta, Santander, Microsos i wielu, wielu innych.
Prelegentka prestiżowych konferencji m.in. Pulsu Biznesu czy Europejskiego Forum Gospodarczego, Social Media Week czy I Love Markeeng, Festiwal Innowacji Małopolska.
Wywiady i publikacje jej autorstwa do tej pory ukazały się w m.in.: Wysokie Obcasy, Coaching, Benefit, Biznesmen, Marketer Plus, Puls Biznesu, Rzeczpospolita.
Więcej informacji na: chimkowska.com
Zobacz więcej