Kategoria: Konferencja
Wyzwania pracodawców na 2023 rok
Lokalizacja:
CRIDO, ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa
Kiedy:
21 października 2022, godz. 9.30
Otoczenie biznesowe w ostatnim czasie zmienia się bardzo dynamicznie. Przedsiębiorcy muszą mierzyć się z coraz to nowymi wyzwaniami i dopasowywać się do sytuacji rynkowej. Pandemia wymusiła na pracodawcach wprowadzenie pracy zdalnej, inflacja powoduje, że pracownicy oczekują wysokich podwyżek, wejście na rynek pracowników z młodego pokolenia wymaga od zarządów i działów HR przedefiniowania swoich oczekiwań i przyzwyczajeń co do sposobu pracy. To tylko kilka istotnych kwestii, które bardzo mocno wpływają na trendy w HR. Nie można zapomnieć również, że wskazane zagadnienia mają przełożenie na przepisy prawa, aspekty podatkowe oraz finansowe.
Podczas konferencji CRIDO „Wyzwania pracodawców na 2023 rok”, która odbędzie się 21 października w naszym biurze, omówimy poniższe zagadnienia:
9:30-10:00 | Rejestracja
10:00-10:10 | Przywitanie
10:10-10:40 | Obecna sytuacja na rynku pracy i oczekiwania pracowników
10:40-11:20 | Jak bezkosztowo dać podwyżkę pracownikom i wzmocnić zaangażowanie i efektywność kluczowych osób w organizacji?
11:20-11:40 | Przerwa kawowa
11:40-12:20 | Praca zdalna – benefit czy wymóg pracowników
12:20-13:30 | Panel dyskusyjny: Jak firmy przygotowują się na najważniejsze wyzwania HRowe 2023 roku
13:30-15:00 | Lunch
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Wydarzenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za obszar HR w organizacjach oraz do osób decyzyjnych.