Webinar: Ustawa antykryzysowa – zakres wsparcia dla biznesu – jakie działania podjąć w najbliższym czasie?

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

3 kwietnia 2020, godz. 15.00

Z powodu przekroczenia limitu zgłoszeń rejestracja na to wydarzenie została zakończona.


31 marca, w Dzienniku Ustaw została opublikowana ostateczna wersja tzw. ustawy antykryzysowej, mającej przeciwdziałać negatywnym skutkom ekonomicznym związanym z epidemią COVID-19. Większość jej postanowień już weszła w życie, tak samo jak możliwość ubiegania się o przewidziane ustawą preferencje czy dofinansowania.

Chcąc wesprzeć Państwa w tej nadzwyczajnej sytuacji, w jakiej wszyscy się znaleźliśmy, chcielibyśmy zaprosić Państwa na webinar dotyczący wsparcia, z którego przedsiębiorcy mogą skorzystać w oparciu o nowowprowadzone przepisy.

Webinar odbędzie się już w piątek, 3 kwietnia o godzinie 15:00.

W jego trakcie eksperci CRIDO skupią się na szczegółowym omówieniu rozwiązań prawnych i podatkowych wspierających biznes zawartych w ustawie, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii, które wymagają ze strony biznesu szybkiego działania, tj.:

  1. Kiedy pracodawca może liczyć na dofinansowanie wynagrodzenia pracowników ze strony państwa?
  2. Jakich zmian w obszarze prawa pracy mogą spodziewać się pracownicy i ich pracodawcy?
  3. Odroczenia płatności podatków – czego możemy się spodziewać? Co gdy termin płatności podatku / raportowania nie został odroczony? Jakie możliwości w zakresie odroczenia przewidują obecne przepisy i jak to skutecznie zrobić?
  4. Jakie działania prawne i podatkowe można podjąć już dziś żeby zwiększyć i zabezpieczyć płynność?
  5. Odroczenia terminów administracyjnych prawnych i podatkowych.
  6. Na jakie ulgi / zwolnienia podatkowe może liczyć przedsiębiorca i co dalej z kontrolami podatkowymi i biegiem terminów procesowych?
  7. Jakie zmiany zostały przewidziane w zakresie działalności podmiotów korporacyjnych?
  8. Jak zmieni się sytuacją najemców oraz użytkowników wieczystych?

 


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na dole strony.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Subskrybuj blogi