Webinar: Ulga B+R i IP Box jako dodatkowa „tarcza” antykryzysowa

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

9 lipca 2020, godz. 11.00

Szukając oszczędności czy wzrostu efektywności, warto świeżym okiem spojrzeć na dwie zachęty w podatku dochodowym. Wbrew pozorom z ulgi B+R czy IP Box nie korzystają tylko podmioty realizujące wysoce wyspecjalizowane badania. W praktyce przepisy dotyczące tych zachęt są skonstruowane w sposób pozwalający na ich zastosowanie u wielu przedsiębiorców. Skorzystanie z zachęt (w tym za lata ubiegłe) wymaga z reguły pewnych przygotowań, ale może stanowić dodatkowy zastrzyk gotówki.

Kto, kiedy i jak może skorzystać z IP Box i Ulgi B+R – zapraszamy na webinarium 9 lipca 2020 r., w godz. 11:00-12:30.

W czasie webinarium omówimy:

  1. Podstawowe zasady ulgi B+R oraz IP Box;
  2. Możliwe obszary działania kwalifikujące się do zachęt;
  3. Praktyka rozliczeń: problemy, wyzwania, dodatkowe możliwości z realizowanych projektów;
  4. Wskazówki co do sposobu ewidencji projektów oraz ewidencji rachunkowej / podatkowej dla IP Box i Ulgi B+R;
  5. Przenikanie się obu zachęt podatkowych (np. IP Box i Ulgi B+R w tym samym roku podatkowym);
  6. Realne korzyści jakie dają obie te zachęty podatkowe w obecnych czasach pandemii COVID-19;
  7. Inne możliwości wsparcia dla działalności (niekoniecznie) B+R – Polska Strefa Inwestycji.

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na dole strony.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Prelegenci

Paweł Toński

partner zarządzający w CRIDO

Urszula Uchmańska

starszy konsultant w CRIDO

Piotr Folwarczny

starszy menedżer w CRIDO

Subskrybuj blogi