Webinar: Tarcza Finansowa PFR (i inne tarcze „płynnościowe” – BGK, ARP…)

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

7 maja 2020, godz. 11.00

„Z której tarczy mogę skorzystać?”, „W jakiej instytucji poszukiwać wsparcia?”, „Czy jeśli jestem dużym przedsiębiorcą, to też mogę liczyć na dofinansowanie z PFR?”, „A w ogóle to jakiej wielkości firmą jestem?” – to tylko niektóre z pytań, na które w ostatnich dniach odpowiadamy przedstawicielom różnych przedsiębiorstw. Zamieszanie jest ogromne i trudno się dziwić, bowiem ostatnie kilka tygodni to mnogość różnego rodzaju działań legislacyjnych, zapowiedzi nowych programów pomocowych dla przedsiębiorców, ale także dezinformacji.

Zapraszamy Państwa na bezpłatne webinarium, organizowane we współpracy z Business Centre Club, które odbędzie się 7 maja o godz. 11:00, na którym przeprowadzimy Państwa przez ustrukturyzowaną wiedzę na temat dostępnych mechanizmów wsparcia finansowego, w ramach ostatnio ogłoszonych programów. Nacisk położymy na nowe możliwości pozyskania finansowania „płynnościowego”, jakie są lub będą wkrótce dostępne dla przedsiębiorców.

W szczególności postaramy się:

  1. Wyjaśnić czym jest Tarcza Finansowa – przedstawić „mapę” kluczowych jej narzędzi, status ich przygotowania oraz beneficjentów (duże firmy, MŚP, mikro przedsiębiorców)
  2. Opowiedzieć o nowych możliwościach finansowania w czasach COVID-19 – wyjaśniając w szczególności założenia Tarczy Finansowej PFR i innych tarcz „płynnościowych” (ARP, BGK)
  3. Odpowiedzieć na pytanie „na jakie finansowanie może liczyć duży, średni i mały przedsiębiorca w ramach tzw. Tarczy Finansowej”, a więc wyjaśnić mechanizmy finansowania wprowadzane przez Polski Fundusz Rozwoju, Agencję Rozwoju Przemysłu oraz Bank Gospodarstwa Krajowego

 

Wydarzenie organizowane we współpracy z Business Centre Club.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na dole strony.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana.

Zarejestruj się na wydarzenie

Wydarzenie skierowane jest do osób decyzyjnych w firmach. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń przed ich potwierdzeniem, celem zapewnienia audytorium zgodnego z celem i tematyką wydarzenia.

Prelegenci

Szymon Żółciński

partner w CRIDO

Subskrybuj blogi