Webinar: Tarcza Finansowa PFR (i inne tarcze „płynnościowe” – BGK, ARP…)

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

7 maja 2020, godz. 11.00

„Z której tarczy mogę skorzystać?”, „W jakiej instytucji poszukiwać wsparcia?”, „Czy jeśli jestem dużym przedsiębiorcą, to też mogę liczyć na dofinansowanie z PFR?”, „A w ogóle to jakiej wielkości firmą jestem?” – to tylko niektóre z pytań, na które w ostatnich dniach odpowiadamy przedstawicielom różnych przedsiębiorstw. Zamieszanie jest ogromne i trudno się dziwić, bowiem ostatnie kilka tygodni to mnogość różnego rodzaju działań legislacyjnych, zapowiedzi nowych programów pomocowych dla przedsiębiorców, ale także dezinformacji.

Zapraszamy Państwa na bezpłatne webinarium, organizowane we współpracy z Business Centre Club, które odbędzie się 7 maja o godz. 11:00, na którym przeprowadzimy Państwa przez ustrukturyzowaną wiedzę na temat dostępnych mechanizmów wsparcia finansowego, w ramach ostatnio ogłoszonych programów. Nacisk położymy na nowe możliwości pozyskania finansowania „płynnościowego”, jakie są lub będą wkrótce dostępne dla przedsiębiorców.

W szczególności postaramy się:

  1. Wyjaśnić czym jest Tarcza Finansowa – przedstawić „mapę” kluczowych jej narzędzi, status ich przygotowania oraz beneficjentów (duże firmy, MŚP, mikro przedsiębiorców)
  2. Opowiedzieć o nowych możliwościach finansowania w czasach COVID-19 – wyjaśniając w szczególności założenia Tarczy Finansowej PFR i innych tarcz „płynnościowych” (ARP, BGK)
  3. Odpowiedzieć na pytanie „na jakie finansowanie może liczyć duży, średni i mały przedsiębiorca w ramach tzw. Tarczy Finansowej”, a więc wyjaśnić mechanizmy finansowania wprowadzane przez Polski Fundusz Rozwoju, Agencję Rozwoju Przemysłu oraz Bank Gospodarstwa Krajowego

 

Wydarzenie organizowane we współpracy z Business Centre Club.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na dole strony.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Prelegenci

Szymon Żółciński

partner w CRIDO

Subskrybuj blogi