Webinar: Tarcza Antykryzysowa i Finansowa - praktyczne doświadczenia z procesów pozyskiwania wsparcia

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

17 czerwca 2020, godz. 14.00

„Która to teraz Tarcza?", „Czy to już jest uchwalone?", „Czy Tarcza Finansowa oznacza to samo, co Antykryzysowa?", „Jestem dużym przedsiębiorcą, czy mogę liczyć na dofinansowanie z PFR?", „Na jakie wsparcie mogą liczyć średni przedsiębiorcy?", „Jaka jest definicja średniego przedsiębiorcy"?, „Kto jest ostatecznie zwolniony z ZUS?" – to tylko niektóre z pytań, na które w ostatnich tygodniach odpowiadamy naszym klientom. Zamieszanie jest duże i trudno się dziwić, ostatnie tygodnie to mnogość różnego rodzaju działań legislacyjnych, zapowiedzi nowych programów pomocowych dla przedsiębiorców, ale także dezinformacji.

Zapraszamy Państwa na bezpłatne webinarium, na którym przeprowadzimy Państwa przez ustrukturyzowaną wiedzę na temat mechanizmów wsparcia w ramach dostępnych obecnie programów pomocowych wspierających przeciwdziałanie negatywnym skutkom COVID-19, dzieląc się praktycznymi doświadczeniami z procesów pozyskiwania wsparcia.

Zakres merytoryczny webinarium:

  • czym jest Tarcza Antykryzysowa (1.0 - 4.0) i jakie są możliwości dofinansowania wynagrodzeń (tzw. 40-40-20) oraz dostępnych rozwiązaniach w zakresie podatków, w tym odroczeniach płatności podatków (rozłożeniu na raty, umorzeniu),
  • czym jest Tarcza Finansowa – „mapa” jej kluczowych narzędzi (PFR, BGK, ARP), status ich przygotowania oraz beneficjentów (duże firmy, MŚP, mikro przedsiębiorców)
  • praktyczne trudności w ubieganiu się o subwencje i finansowanie z PFR oraz na co zwrócić uwagę, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób ubiegających się o subwencje i finasowanie
  • na jakie finansowanie może liczyć duży, średni i mały przedsiębiorca w ramach Tarczy Antykryzysowej i Finansowej

Cel webinarium:

  • Przekazanie ustrukturyzowanej wiedzy o mechanizmach wsparcia dostępnych obecnie programów pomocowych dla firm oraz wskazówek z procesu praktycznej realizacji pozyskiwania wsparcia

Szkolenie skierowane jest szczególnie do:

  • Właścicieli i osób zarządzających firmami
  • Członków zarządów i kadry menedżerskiej odpowiedzialnej za zarządzanie płynnością finansową firm
  • Pracowników odpowiedzialnych za kwestie prawne, finansowe i księgowe w organizacjach

 

Współorganizatorem wydarzenia jest Związek Pracodawców „Transport i Logistyka Polska”.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na dole strony.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana.

Zarejestruj się na wydarzenie

Wydarzenie skierowane jest do osób decyzyjnych w firmach. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń przed ich potwierdzeniem, celem zapewnienia audytorium zgodnego z celem i tematyką wydarzenia.

Prelegenci

Mateusz Baran

partner w CRIDO Legal

Szymon Żółciński

partner w CRIDO

Subskrybuj blogi