Webinar: Szczegóły ujawnionego w weekend projektu ustawy antykryzysowej

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

24 marca 2020, godz. 12.00

W trakcie weekendu poznaliśmy projekt tzw. ustawy antykryzysowej, mającej przeciwdziałać skutkom epidemii COVID-19. Chociaż projekt będzie jeszcze dyskutowany, to jednak już dziś zawiera szereg regulacji, które będą wpływać na działalność przedsiębiorstw w najbliższych miesiącach, zaś ich obecny kształt rodzi szereg wątpliwości, jaki dokładnie ten wpływ będzie.

Zebraliśmy dla Państwa najważniejsze informacje wynikające z projektu ustawy i serdecznie zapraszamy,  już jutro o godzinie 12:00, na webinarium poświęcone przewidzianym w nim rozwiązaniom prawnym i podatkowym.

W trakcie webinarium omówimy w szczególności:

  1. Kiedy pracodawca może liczyć na dofinansowanie wynagrodzenia pracowników ze strony państwa?
  2. Jakich zmian w obszarze prawa pracy mogą spodziewać się pracownicy i ich pracodawcy?
  3. Odroczenia  płatności podatków – czego możemy się spodziewać? Co gdy termin płatności podatku / raportowania nie został odroczony? Jakie możliwości w zakresie odroczenia przewidują obecne przepisy i jak to skutecznie zrobić?
  4. Odroczenia terminów administracyjnych prawnych i podatkowych.
  5. Na jakie ulgi / zwolnienia podatkowe może liczyć przedsiębiorca i co dalej z kontrolami podatkowymi i biegiem terminów procesowych?
  6. Jakie zmiany zostały przewidziane w zakresie działalności podmiotów korporacyjnych?
  7. Jak zmieni się sytuacją najemców oraz użytkowników wieczystych?
  8. Co oznacza dla przedsiębiorców opublikowane w piątek rozporządzenie o wprowadzeniu stanu epidemii?
  9. Jakie działania prawne i podatkowe można podjąć już dziś żeby zwiększyć i zabezpieczyć płynność?

 

Udział w webinarium jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.


Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Prelegenci

Andrzej Puncewicz

partner zarządzający w CRIDO

Paweł Toński

partner zarządzający w CRIDO

Jakub Ziółek

partner zarządzający w CRIDO Legal

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana.

Zarejestruj się na wydarzenie

Wydarzenie skierowane jest do osób decyzyjnych w firmach. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń przed ich potwierdzeniem, celem zapewnienia audytorium zgodnego z celem i tematyką wydarzenia.

Subskrybuj blogi