Webinar: Szczegóły projektu ustawy antykryzysowej (trzeci termin) - stan na 26 marca

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

27 marca 2020, godz. 12.00

Rejestracja na to wydarzenie została zakończona.

Zapraszamy do rejestracji na webinar o godzinie 14:00

<< link rejestracji >>


Dzisiaj, tj. 26 marca, poznaliśmy zmieniony projekt tzw. ustawy antykryzysowej, mającej przeciwdziałać skutkom epidemii COVID-19. Chociaż projekt będzie jeszcze dyskutowany, to jednak już dziś zawiera szereg regulacji, które będą wpływać na działalność przedsiębiorstw w najbliższych miesiącach, zaś ich obecny kształt rodzi szereg wątpliwości, jaki dokładnie ten wpływ będzie.

Zebraliśmy dla Państwa najważniejsze informacje wynikające z projektu ustawy i serdecznie zapraszamy,  już jutro w godzinach 12:00 - 13:00, na webinarium poświęcone przewidzianym w nim rozwiązaniom prawnym i podatkowym.

W trakcie webinarium omówimy w szczególności:

  1. Kiedy pracodawca może liczyć na dofinansowanie wynagrodzenia pracowników ze strony państwa?
  2. Jakich zmian w obszarze prawa pracy mogą spodziewać się pracownicy i ich pracodawcy?
  3. Odroczenia  płatności podatków – czego możemy się spodziewać? Co gdy termin płatności podatku / raportowania nie został odroczony? Jakie możliwości w zakresie odroczenia przewidują obecne przepisy i jak to skutecznie zrobić?
  4. Odroczenia terminów administracyjnych prawnych i podatkowych.
  5. Na jakie ulgi / zwolnienia podatkowe może liczyć przedsiębiorca i co dalej z kontrolami podatkowymi i biegiem terminów procesowych?
  6. Jakie zmiany zostały przewidziane w zakresie działalności podmiotów korporacyjnych?
  7. Jak zmieni się sytuacją najemców oraz użytkowników wieczystych?
  8. Co oznacza dla przedsiębiorców opublikowane w piątek rozporządzenie o wprowadzeniu stanu epidemii?
  9. Jakie działania prawne i podatkowe można podjąć już dziś żeby zwiększyć i zabezpieczyć płynność?

 

Udział w webinarium jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Formularz rejestracyjny znajduje się na dole strony.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.


Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Prelegenci

Paweł Toński

partner zarządzający w CRIDO

Mateusz Baran

partner w CRIDO Legal

Subskrybuj blogi