Webinar: Szczegóły ujawnionego w weekend projektu ustawy antykryzysowej (drugi termin)

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

25 marca 2020, godz. 13.00

W trakcie weekendu poznaliśmy projekt tzw. ustawy antykryzysowej, mającej przeciwdziałać skutkom epidemii COVID-19. Chociaż projekt będzie jeszcze dyskutowany, to jednak już dziś zawiera szereg regulacji, które będą wpływać na działalność przedsiębiorstw w najbliższych miesiącach, zaś ich obecny kształt rodzi szereg wątpliwości, jaki dokładnie ten wpływ będzie.

Zebraliśmy dla Państwa najważniejsze informacje wynikające z projektu ustawy i serdecznie zapraszamy,  już jutro o godzinie 13:00, na webinarium poświęcone przewidzianym w nim rozwiązaniom prawnym i podatkowym.

W trakcie webinarium omówimy w szczególności:

  1. Kiedy pracodawca może liczyć na dofinansowanie wynagrodzenia pracowników ze strony państwa?
  2. Jakich zmian w obszarze prawa pracy mogą spodziewać się pracownicy i ich pracodawcy?
  3. Odroczenia  płatności podatków – czego możemy się spodziewać? Co gdy termin płatności podatku / raportowania nie został odroczony? Jakie możliwości w zakresie odroczenia przewidują obecne przepisy i jak to skutecznie zrobić?
  4. Odroczenia terminów administracyjnych prawnych i podatkowych.
  5. Na jakie ulgi / zwolnienia podatkowe może liczyć przedsiębiorca i co dalej z kontrolami podatkowymi i biegiem terminów procesowych?
  6. Jakie zmiany zostały przewidziane w zakresie działalności podmiotów korporacyjnych?
  7. Jak zmieni się sytuacją najemców oraz użytkowników wieczystych?
  8. Co oznacza dla przedsiębiorców opublikowane w piątek rozporządzenie o wprowadzeniu stanu epidemii?
  9. Jakie działania prawne i podatkowe można podjąć już dziś żeby zwiększyć i zabezpieczyć płynność?

 

Udział w webinarium jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.


Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana.

Zarejestruj sie na wydarzenie

Wydarzenie skierowane jest do osób decyzyjnych w firmach. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń przed ich potwierdzeniem, celem zapewnienia audytorium zgodnego z celem i tematyką wydarzenia.

Prelegenci

Andrzej Puncewicz

partner zarządzający w CRIDO

Jakub Ziółek

partner zarządzający w CRIDO Legal

Subskrybuj blogi