Webinar: Program Współdziałania kluczem do zwolnienia z podatku minimalnego?

Lokalizacja:

online

Kiedy:

18 marca 2025, godz. 10.00

Rejestracja na wydarzenie została zakończona


Już w tym miesiącu firmy zapłacą nowy podatek – tzw. krajowy podatek minimalny. Dotknie on firmy, które poniosły stratę podatkową albo osiągają niską relację dochodu do przychodów (zasadniczo udział ten w ciągu kolejnych lat nie przekracza 2%). 

Dla biznesu oznacza to przede wszystkim konieczność weryfikacji, czy spółka nie będzie zobowiązana do zapłaty nowego podatku, co oczywiście przełoży się na wynik finansowy. 

Przepisy przewidują jednak szereg wyłączeń i zwolnień. Jedno z nich jest promowane przez samo Ministerstwo Finansów. Rozwiązaniem tym jest podpisanie umowy o współdziałanie. Zmienia ona relację na linii przedsiębiorca – organy podatkowe: z tradycyjnego modelu kontroli i sporu na rzecz dialogu i wspólnego rozwiązywania wątpliwości podatkowych. Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w webinarium z ekspertami CRIDO. Dowiecie się na nim, jak zmierzyć się z nowym wyzwaniem. 

Termin: 18 marca 2025 r. godz. 10:00 - 10:45. 

Agenda: 

  • Krajowy podatek minimalny – czy dotyczy mojej firmy i jak go obliczyć? 
  • Program Współdziałania – czym jest, jakie korzyści i wyzwania są z nim związane? 
  • Droga do podpisania umowy o współdziałanie – dlaczego zwolnienie z podatku minimalnego nie powinno być jedynym powodem do aplikacji? 

Dla kogo: 

  • Właściciele/ Członkowie Zarządów 
  • Dyrektorzy Finansowi/ Kontrolerzy Finansowi/ Menedżerowie Finansowi 
  • Dyrektorzy/ Konsultanci/ Menedżerowie ds. podatków 
  • Główni księgowi 

Eksperci CRIDO: 

  • Tomasz Bartoszek – partner w zespole CIT 
  • Tomasz Groszyk – starszy menedżer w zespole Tax Governance 

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge

Subskrybuj blogi