Webinar: Pracodawca z Tarczą, czyli wnioskowanie, wydatkowanie i rozliczanie dofinansowania pracodawców w praktyce

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

8 lipca 2020, godz. 13.00

Świat wciąż żyje pandemią COVID-19, koniunktura gospodarcza nie napawa optymizmem, rynek pracy ewoluuje, a przedsiębiorcy nadal potrzebują i poszukują pomocy, aby utrzymać pracowników i zapewnić sobie ciągłość operacyjną.

Według zapowiedzi, obowiązująca od 24 czerwca 2020 r. tzw. Tarcza 4.0 to ostatnia regulacja antykryzysowa wprowadzona w związku z pandemią COVID-19. Rozwiązań pomocowych jest wiele, a pracodawcy, znając ich ostateczny kształt, mogą wybierać wśród proponowanych form dofinansowania, korzystając z najbardziej optymalnej dla siebie opcji. Co ciekawe, Tarcza 4.0. nieco łagodzi i modyfikuje wymogi stawiane pracodawcom, którzy chcą otrzymać środki na rzecz ochrony miejsc pracy. W konsekwencji szersze grono przedsiębiorców uzyskuje dostęp do realnej pomocy finansowej na rzecz swoich pracowników.

Tarcza 4.0. wprowadza także możliwość otrzymania świadczeń mimo niespełnienia warunków, które dotychczas były obowiązkowe, takich jak obniżenie etatu lub wprowadzenie przestoju w zakładzie pracy.

Proces uzyskania wsparcia w dalszym ciągu wymaga jednak spełnienia szeregu wymagań i formalności. Przybliżmy je Państwu podczas najbliższego webinaru, który odbędzie się 8 lipca 2020 r. w godz. 13:00 - 14:00. Nasi eksperci podsumują proponowane w ustawie rozwiązania i odpowiedzą na Państwa pytania, kładąc nacisk na praktyczne aspekty wnioskowania, wydatkowania i rozliczania środków na rzecz ochrony miejsc pracy.

Podczas webinaru dowiedzą się Państwo m.in.:

  • spośród jakich form dofinansowania może wybierać pracodawca?
  • jakie warunki musi spełniać podmiot ubiegający się o środki na rzecz ochrony miejsc pracy?
  • czy i jakie formy dofinansowania można ze sobą łączyć?
  • w jaki sposób prawidłowo rozliczyć otrzymane środki?
  • jak może przebiegać kontrola wykorzystania dofinansowania i jak się na nią przygotować?

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na dole strony.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana.

Zarejestruj się na wydarzenie

Wydarzenie skierowane jest do osób decyzyjnych w firmach. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń przed ich potwierdzeniem, celem zapewnienia audytorium zgodnego z celem i tematyką wydarzenia.

Prelegenci

Jakub Ziółek

partner zarządzający w CRIDO Legal

Edyta Defańska-Czujko

counsel w CRIDO Legal

Subskrybuj blogi