Webinar: „Odmrażanie” kontroli podatkowych i spraw sądowych – jak organy podatkowe oraz sądy administracyjne będą działać w trakcie i po epidemii COVID-19?

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

9 czerwca 2020, godz. 11.00

16 maja weszły w życie kolejne zmiany w tzw. Tarczy Antykryzysowej, co przyniosło m.in. wznowienie biegu terminów wstrzymanych z powodu epidemii COVID-19. Tarcza 3.0 stanowi tym samym zapowiedź wzmożonej aktywności ze strony organów podatkowych. Jak przygotować się na kontrole w nowej odsłonie i czego się po nich spodziewać?

O tym opowiemy Państwu w trakcie kolejnego webinarium z cyklu CRIDO w Webie, które odbędzie się 9 czerwca 2020 r. w godz. 11:00-12:00.

Zgodnie z zapowiedziami Ministerstwa Finansów, wstrzymanie biegu terminów nie oznaczało faktycznego zawieszenia kontroli. Organy podatkowe nadal podejmowały czynności analityczne, a także włączały do akt nowe dokumenty. W konsekwencji, w najbliższym czasie możemy spodziewać się kolejnych wezwań w ramach prowadzonych kontroli podatkowych oraz wszczęcia nowych postępowań. Stopniowe odmrażanie gospodarki oraz nowe narzędzia w jakie wyposażono sądy (np. możliwość odbywania rozpraw w trybie zdalnym) wpłyną na sposób prowadzenia postępowań kontrolnych oraz rozstrzyganie spraw przez sądy.

  1. Na jakie działania organów podatkowych powinni być teraz przygotowani podatnicy?
  2. Na czym w praktyce będą polegać ograniczenia w funkcjonowaniu urzędów i zmiany w sposobie przeprowadzania kontroli?
  3. Czy urzędnicy nadal będą mogli przeprowadzać kontrole w siedzibach podatników?
  4. Jak organy podatkowe będą teraz przesłuchiwać świadków?
  5. Jakie zmiany czekają nas w sądach administracyjnych?
  6. Czy i jak chętnie sądy będą korzystać z nowych narzędzi „otrzymanych” w związku z pandemią?

Odpowiedzi na powyższe pytania postaramy się udzielić w trakcie naszego webinarium.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na dole strony.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana.

Zarejestruj się na wydarzenie

Wydarzenie skierowane jest do osób decyzyjnych w firmach. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń przed ich potwierdzeniem, celem zapewnienia audytorium zgodnego z celem i tematyką wydarzenia.

Prelegenci

Andrzej Puncewicz

partner zarządzający w CRIDO

Anna Pęczyk-Tofel

partner w CRIDO

Sławomir Pilarczyk

starszy menedżer w CRIDO

Subskrybuj blogi