Kategoria: Webinar
Webinar: Od wyzwań do rozwiązań. Jak skutecznie wdrożyć JPK CIT w organizacji?
Lokalizacja:
online
Kiedy:
23 stycznia 2025, godz. 10.00
Rejestracja na wydarzenie została zakończona
Zapraszamy na webinar poświęcony praktycznym aspektom wdrożenia JPK CIT. Nasi eksperci podzielą się doświadczeniem z różnych projektów, omówią wyzwania związane z wdrożeniem oraz wskażą najlepsze praktyki, które pomogą przygotować organizację do nowych wymogów raportowania.
Zgodnie z rozporządzeniem podpisanym przez Ministra Finansów 16 sierpnia 2024 r., duże firmy (powyżej 50 mln euro przychodu) rozpoczynające rok podatkowy 1 stycznia będą musiały przesłać elektroniczne pliki zgodne z nowymi schemami już za 2025 rok. Dla wielu organizacji oznacza to spore wyzwanie. Oprócz konieczności zapewnienia prawidłowych i kompletnych danych niezbędne będzie również dostosowanie systemów informatycznych.
Dlaczego warto wziąć udział?
Od 2025 roku obowiązek raportowania JPK CIT obejmie duże przedsiębiorstwa, a od 2026 roku także małych podatników. Okres, który Ministerstwo Finansów będzie weryfikować, już trwa. Oznacza to, że styczniowe zapisy na kontach będą dostępne do wglądu przez administrację skarbową i zostaną przez nią ocenione. To właściwy moment, aby przygotować swoją firmę i uniknąć potencjalnych problemów.
Termin: 23 stycznia 2025 r. godz. 10:00 - 11:00
Agenda wydarzenia:
Dla kogo:
Prelegenci:
Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.
Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.
Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.
Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.
*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:
Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru