Webinar: Od wyzwań do rozwiązań. Jak skutecznie wdrożyć JPK CIT w organizacji?

Lokalizacja:

online

Kiedy:

23 stycznia 2025, godz. 10.00

Rejestracja na wydarzenie została zakończona


Zapraszamy na webinar poświęcony praktycznym aspektom wdrożenia JPK CIT. Nasi eksperci podzielą się doświadczeniem z różnych projektów, omówią wyzwania związane z wdrożeniem oraz wskażą najlepsze praktyki, które pomogą przygotować organizację do nowych wymogów raportowania. 

Zgodnie z rozporządzeniem podpisanym przez Ministra Finansów 16 sierpnia 2024 r., duże firmy (powyżej 50 mln euro przychodu) rozpoczynające rok podatkowy 1 stycznia będą musiały przesłać elektroniczne pliki zgodne z nowymi schemami już za 2025 rok. Dla wielu organizacji oznacza to spore wyzwanie. Oprócz konieczności zapewnienia prawidłowych i kompletnych danych niezbędne będzie również dostosowanie systemów informatycznych. 

Dlaczego warto wziąć udział? 

Od 2025 roku obowiązek raportowania JPK CIT obejmie duże przedsiębiorstwa, a od 2026 roku także małych podatników. Okres, który Ministerstwo Finansów będzie weryfikować, już trwa. Oznacza to, że styczniowe zapisy na kontach będą dostępne do wglądu przez administrację skarbową i zostaną przez nią ocenione. To właściwy moment, aby przygotować swoją firmę i uniknąć potencjalnych problemów. 

Termin: 23 stycznia 2025 r. godz. 10:00 - 11:00

Agenda wydarzenia: 

  • JPK CIT – krótkie podsumowanie obowiązków i zwolnień, wpływ raportowania na ryzyko podatkowe. 
  • Doświadczenia z projektów wdrożeniowych – co działa w praktyce, a jakie trudności należy przewidzieć? 
  • Wyzwania wdrożeniowe i systemowe – praktyczne wskazówki, najczęstsze trudności oraz niedoskonałości systemów ERP.
  • Jak zamienić wdrożenie JPK CIT w przewagę biznesową? JPK CIT jako sposób na automatyzację kalkulacji CIT.
  •  Compass JPK – innowacyjne rozwiązanie do efektywnego raportowania JPK CIT 

Dla kogo: 

  • Właściciele/ Członkowie Zarządów 
  • Dyrektorzy Finansowi / Kontrolerzy Finansowi / Menedżerowie Finansowi
  • Główni Księgowi i osoby odpowiedzialne za systemy ERP 

Prelegenci:

  • Tomasz Bartoszek - Partner w zespole CIT
  • Tomasz Groszyk – Starszy Menadżer w zespole Business & Digital Services
  • Kamila Ołdak – Starszy Konsultant w zespole Business & Digital Services

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge

Subskrybuj blogi