Webinar: Nowa rzeczywistość kontrolna w czasach COVID-19 – czyli kto i dlaczego powinien obawiać się kontroli?

Lokalizacja:

online

Kiedy:

11 sierpnia 2020, godz. 11.00

Rejestracja na to wydarzenie została zakończona


Skutki pandemii COVID-19 w fundamentalny sposób wpływają na rzeczywistość gospodarczą, ale także na działania podejmowane przez organy podatkowe. W kontekście kontroli podatkowych sytuacja epidemiologiczna początkowo „zamroziła” tradycyjne działania kontrolne, ale nie oznacza to, że nic w kontrolach się nie działo. Wręcz przeciwnie rezultaty działań organów są już widoczne.

Obecnie organy powracają do prowadzenia działań kontrolnych wobec podatników w formie zbliżonej do tej, której znamy sprzed rozpoczęcia COVID-19. Duże wydatki budżetowe związane z COVID-19 i pojawiające się informacje dotyczące zidentyfikowanej luki CIT w Polsce w latach 2014-2018 wskazują, że działalność kontrolna będzie wzmożona. Dzięki skutecznemu zakwestionowaniu rozliczeń podatkowych w ramach kontroli część wydatków budżetowych spowodowanych COVID-19 może zyskać źródło pokrycia. W praktyce ostatnich tygodni widać, że organy przyśpieszyły, „zamykając” i szykują się do rozpoczęcia kolejnych.

W tym kontekście w ramach naszego webinarium skupimy się na następujących zagadnieniach:

  1. Co się zmieniło w działaniu organów i w jakich obszarach będą one intensyfikować swoje działania?
  2. Jak od strony praktycznej wygląda dzisiaj prowadzenie kontroli?
  3. Jakie zagadnienia i jakiego rodzaju podmioty będą w najbliższym czasie „na celowniku” organów?

O tym opowiemy Państwu w trakcie kolejnego webinarium, które odbędzie się 11 sierpnia 2020 roku w godzinach 11:00-12:30.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Prelegenci

Anna Pęczyk-Tofel

partner w CRIDO

Jan Furtas

partner w CRIDO

Paulina Wojszko-Maciulewicz

menedżer w CRIDO

Subskrybuj blogi