Webinar: Nowa rzeczywistość kontrolna w czasach COVID-19 – czyli kto i dlaczego powinien obawiać się kontroli?

Lokalizacja:

online

Kiedy:

11 sierpnia 2020, godz. 11.00

Skutki pandemii COVID-19 w fundamentalny sposób wpływają na rzeczywistość gospodarczą, ale także na działania podejmowane przez organy podatkowe. W kontekście kontroli podatkowych sytuacja epidemiologiczna początkowo „zamroziła” tradycyjne działania kontrolne, ale nie oznacza to, że nic w kontrolach się nie działo. Wręcz przeciwnie rezultaty działań organów są już widoczne.

Obecnie organy powracają do prowadzenia działań kontrolnych wobec podatników w formie zbliżonej do tej, której znamy sprzed rozpoczęcia COVID-19. Duże wydatki budżetowe związane z COVID-19 i pojawiające się informacje dotyczące zidentyfikowanej luki CIT w Polsce w latach 2014-2018 wskazują, że działalność kontrolna będzie wzmożona. Dzięki skutecznemu zakwestionowaniu rozliczeń podatkowych w ramach kontroli część wydatków budżetowych spowodowanych COVID-19 może zyskać źródło pokrycia. W praktyce ostatnich tygodni widać, że organy przyśpieszyły, „zamykając” i szykują się do rozpoczęcia kolejnych.

W tym kontekście w ramach naszego webinarium skupimy się na następujących zagadnieniach:

  1. Co się zmieniło w działaniu organów i w jakich obszarach będą one intensyfikować swoje działania?
  2. Jak od strony praktycznej wygląda dzisiaj prowadzenie kontroli?
  3. Jakie zagadnienia i jakiego rodzaju podmioty będą w najbliższym czasie „na celowniku” organów?

O tym opowiemy Państwu w trakcie kolejnego webinarium, które odbędzie się 11 sierpnia 2020 roku w godzinach 11:00-12:30.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana.

Zarejestruj się na wydarzenie

Wydarzenie skierowane jest do osób decyzyjnych w firmach. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń przed ich potwierdzeniem, celem zapewnienia audytorium zgodnego z celem i tematyką wydarzenia.

Prelegenci

Anna Pęczyk-Tofel

partner w CRIDO

Jan Furtas

starszy menedżer w CRIDO

Paulina Wojszko-Maciulewicz

menedżer w CRIDO

Subskrybuj blogi