Webinar: Nowa matryca stawek VAT – wakacyjna powtórka

Lokalizacja:

online

Kiedy:

13 sierpnia 2020, godz. 11.00

Rejestracja na to wydarzenie została zakończona.


Z dniem 1 lipca 2020 r. zaczęła w pełni obowiązywać nowa matryca stawek VAT – wprowadzająca w obszarze ustalania prawidłowej stawki VAT fundamentalne, nieporównywalne w skali ostatnich lat, zmiany.

Jakkolwiek teoretycznie podatnicy powinni już zupełnie swobodnie poruszać się w nowym świecie regulacji stawkowych – to zakładamy, że warto wykorzystać okres wakacyjny do stawkowej powtórki, tak aby zidentyfikować wszystkie szanse i zagrożenia wynikające z przyjętych zmian.

Uwzględniając powyższe, zapraszamy Państwa na bezpłatne webinarium, które odbędzie się 13 sierpnia w godz. 11:00 - 12:30, podczas którego omówimy w szczególności:

  1. zmiany systemowe wprowadzane wraz z nową matrycą stawek VAT
  2. zasady ustalania kodów Nomenklatury Scalonej (CN) / grupowań PKWiU
  3. procedurę uzyskiwania Wiążącej Informacji Stawkowej (WIS)
  4. zmiany w opodatkowaniu wybranych towarów i usług – z praktycznymi przykładami m.in. w zakresie:
  • wyrobów związanych z ochroną zdrowia
  • usług gastronomicznych
  • wyrobów cukierniczych
  • usług związanych ze sportem i rekreacją
  • pasz i nawozów

 

W trakcie trwania webinarium jego uczestnicy będą mieli możliwość kierowania pytań do prowadzących.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Prelegenci

Jakub Jaros

menedżer w CRIDO

Jędrzej Golatowski

starszy konsultant w CRIDO

Subskrybuj blogi