Webinar: Nowa matryca stawek VAT – wakacyjna powtórka

Lokalizacja:

online

Kiedy:

13 sierpnia 2020, godz. 11.00

Z dniem 1 lipca 2020 r. zaczęła w pełni obowiązywać nowa matryca stawek VAT – wprowadzająca w obszarze ustalania prawidłowej stawki VAT fundamentalne, nieporównywalne w skali ostatnich lat, zmiany.

Jakkolwiek teoretycznie podatnicy powinni już zupełnie swobodnie poruszać się w nowym świecie regulacji stawkowych – to zakładamy, że warto wykorzystać okres wakacyjny do stawkowej powtórki, tak aby zidentyfikować wszystkie szanse i zagrożenia wynikające z przyjętych zmian.

Uwzględniając powyższe, zapraszamy Państwa na bezpłatne webinarium, które odbędzie się 13 sierpnia w godz. 11:00 - 12:30, podczas którego omówimy w szczególności:

  1. zmiany systemowe wprowadzane wraz z nową matrycą stawek VAT
  2. zasady ustalania kodów Nomenklatury Scalonej (CN) / grupowań PKWiU
  3. procedurę uzyskiwania Wiążącej Informacji Stawkowej (WIS)
  4. zmiany w opodatkowaniu wybranych towarów i usług – z praktycznymi przykładami m.in. w zakresie:
  • wyrobów związanych z ochroną zdrowia
  • usług gastronomicznych
  • wyrobów cukierniczych
  • usług związanych ze sportem i rekreacją
  • pasz i nawozów

 

W trakcie trwania webinarium jego uczestnicy będą mieli możliwość kierowania pytań do prowadzących.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana.

Zarejestruj się na wydarzenie

Wydarzenie skierowane jest do osób decyzyjnych w firmach. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń przed ich potwierdzeniem, celem zapewnienia audytorium zgodnego z celem i tematyką wydarzenia.

Prelegenci

Jakub Jaros

menedżer w CRIDO

Jędrzej Golatowski

starszy konsultant w CRIDO

Subskrybuj blogi