Webinar: Możliwości dofinansowania wynagrodzeń dla pracowników i inne rozwiązania dla przedsiębiorców – Tarcza 1.0 i 2.0

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

8 kwietnia 2020, godz. 13.00

Rejestracja na to wydarzenie została zakończona.

Zachęcamy do rejestracji na nasz jutrzejszy webinar o godz. 14:00

<< link do rejestracji >>


Po tym, jak w ubiegłym tygodniu wszedł w życie pierwszy pakiet przepisów antykryzysowych („Tarcza 1.0”), w weekend rząd przekazał do konsultacji kolejny pakiet zmian („Tarcza 2.0”). Jednocześnie, wdrażamy dla Klientów instrumenty dostępne w Tarczy 1.0 - w ostatnim tygodniu złożyliśmy szereg wniosków o dofinansowanie wynagrodzeń. W efekcie, mamy sporo cennych doświadczeń, przemyśleń i praktycznych wskazówek w tym zakresie.

Chcąc wesprzeć Państwa w ograniczeniu negatywnych skutków wpływu epidemii koronawirusa na biznes, chcielibyśmy zaprosić Państwa na webinar, który odbędzie się w środę, 8 kwietnia o godzinie 13:00. W jego trakcie eksperci CRIDO skupią się na najnowszych zmianach oraz praktycznych aspektach związanych ze składaniem wniosków o dofinansowanie wynagrodzeń.

Podczas webinaru omówione zostaną takie zagadnienia jak:

  1. Dofinansowanie wynagrodzenia pracowników ze strony państwa – zasady, najczęściej pojawiające się pytania i wątpliwości oraz praktyczne wskazówki
  2. Zmiany w obszarze prawa pracy – nowe rozwiązania i uelastycznienie zasad
  3. Zwolnienie z ZUS i świadczenie postojowe – kto i jak może korzystać z tego rozwiązania
  4. Odroczenia płatności podatków – automatyczne, warunkowe i na wniosek
  5. Zwolnienie z podatku od nieruchomości i możliwości występowania z wnioskami o umorzenie opłaty z tytułu użytkowania wieczystego

 

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na dole strony.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Subskrybuj blogi