Webinar: JPK_V7M (VDEK) – jak odnaleźć się w świecie bez deklaracji? (drugi termin)

Lokalizacja:

Polska

Kiedy:

28 maja 2020, godz. 14.00

Już 1 lipca 2020 r. przedsiębiorcy doczekają się łatwiejszych rozliczeń w zakresie VAT. Taki – przynajmniej zdaniem Ministerstwa Finansów – ma być efekt zastąpienia deklaracji VAT oraz JPK_VAT nowym rodzajem dokumentu (JPK_V7). Jak sprawa wygląda z naszej perspektywy? O tym opowiemy Państwu na bezpłatnym webinarium, które odbędzie się 28 maja w godz. 14:00 - 15:30.

Już teraz podpowiadamy, że czekają nas nie tylko ułatwienia. Władze skarbowe nie poprzestały bowiem na prostym połączeniu obecnego JPK z VAT-7. Zakres danych przekazywanych przez podatników będzie znacznie szerszy niż wynikający ze zsumowania pozycji znanych w funkcjonujących obecnie dokumentach. Kluczowym wyzwaniem, z którym muszą zmierzyć się podatnicy, są dodatkowe oznaczenia, które nie dość, że nie pojawiały się dotychczas w żadnym dokumencie, to nawet nie były gromadzone w systemach finansowo-księgowych firm.

  • Czy nie jest zbyt późno by rozmawiać o popularnym VDEK-u?
  • Co zrobić w sytuacji, gdy nie rozpoczęliśmy jeszcze przygotowań pełną parą?
  • Jak rozmawiać o polskich regulacjach z „centralą” grupy, w której działa nasza spółka?
  • Czy jest cień szans na przesunięcie daty wejścia w życie nowych regulacji?

Odpowiedzi na te pytania poszukamy na naszym webinarium. Oczywiście nie odmówimy Państwu i sobie omówienia również podstawowych zagadnień związanych z nowym modelem raportowania VAT.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na dole strony.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana.

Zarejestruj się na wydarzenie

Wydarzenie skierowane jest do osób decyzyjnych w firmach. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń przed ich potwierdzeniem, celem zapewnienia audytorium zgodnego z celem i tematyką wydarzenia.

Subskrybuj blogi