Webinar: JPK CIT dla systemu SAP – jak wdrożyć, aby nie wywołać niepotrzebnej kontroli podatkowej?

Lokalizacja:

online

Kiedy:

22 października 2024, godz. 11.00

Rejestracja na wydarzenie została zakończona


Zapraszamy na webinarium poświęcone obsłudze JPK CIT w przedsiębiorstwach działających na systemie SAP. Podczas spotkania eksperci CRIDO i Apollogic podzielą się praktyczną wiedzą i doświadczeniami z rzeczywistych projektów. Uczestnicy webinaru dowiedzą się, jak efektywnie wdrożyć rozwiązanie dla JPK CIT, minimalizując ryzyko nieprawidłowości i potencjalnych kontroli podatkowych.

Zgodnie z rozporządzeniem podpisanym przez Ministra Finansów 16 sierpnia br. duże firmy (powyżej 50 mln euro przychodu) rozpoczynające rok podatkowy 1 stycznia będą musiały przesłać elektroniczne pliki zgodne z nowymi schemami już za 2025 rok. Dla wielu organizacji oznacza to spore wyzwanie, gdyż oprócz konieczności zapewnienia prawidłowych i kompletnych danych niezbędne będzie również dostosowanie systemów informatycznych.

Termin: 22 października br. w godzinach 11:00 - 12:00

Agenda wydarzenia:

  • JPK CIT - nowe wymogi raportowania i ich wpływ na ryzyko podatkowe
  • Najczęstsze problemy i wyzwania - jak sobie z nimi poradzić? Doświadczenia z rzeczywistych projektów
  • Rola CRIDO i Apollogic na poszczególnych etapach przygotowania i wdrożenia zmian związanych z JPK CIT w systemie SAP
  • Prezentacja rozwiązania dla systemu SAP opracowanego przez Apollogic
  • Prezentacja alternatywnych rozwiązań dostosowanych do wymogów JPK CIT
  • Jak zamienić projekt JPK CIT w swojego sprzymierzeńca? Szanse biznesowe związane z wdrożeniem rozwiązania obsługującego JPK CIT

Dla kogo:

  • Właściciele/ Członkowie Zarządów
  • Dyrektorzy Finansowi/ Kontrolerzy Finansowi
  • Główni Księgowi/ Menedżerowie Finansowi
  • Użytkownicy systemu SAP

Prelegenci:

  • Michał Szwed – Partner w zespole CRIDO Business & Digital Services
  • Paulina Moroz – Starsza Konsultantka w zespole CRIDO Business & Digital Services
  • Olga Langowska – Ekspertka rozwiązań finansowych, konsultantka wdrożeniowa SAP FI w Apollogic

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge

Subskrybuj blogi