Webinar: Co przynosi KSeF 2.0? Znamy przepisy!

Lokalizacja:

online

Kiedy:

16 kwietnia 2025, godz. 10.00

Rejestracja na wydarzenie została zakończona


Temat spotkania: Co przynosi KSeF 2.0? Znamy przepisy!

Po wielu miesiącach oczekiwań wszystkich zainteresowanych, Ministerstwo Finansów opublikowało w piątek w godzinach wieczornych projekt przepisów dotyczących obligatoryjnego Krajowego Systemu e-Faktur, czyli tzw. KSeF 2.0.

Najważniejsza wiadomość jest taka, że przepisy potwierdzają wejście w życie KSeF w 2026 roku. Podatnicy dołączą do systemu w lutym i kwietniu, w zależności od wartości osiąganej sprzedaży.

Co jeszcze przynosi KSeF 2.0?

Co zostało w nowych przepisach przesądzone, a czego w nich jeszcze brakuje?

Jaki jest harmonogram dalszych działań ze strony Ministerstwa Finansów?

Co nowe regulacje oznaczają w kontekście zawieszonych przygotowań do wdrożenia KSeF?

Termin: 16 kwietnia br. godz. 10:00 - 11:00

Czas trwania: 60 minut

Agenda:

  • Co przynosi KSeF 2.0, czyli omówienie projektu nowych przepisów dotyczących KSeF:
    • Daty wejścia w życie KSeF i kontrowersje z nimi związane
    • Harmonogram działań Ministerstwa Finansów, czyli co już wiemy i na co jeszcze czekamy
    • Faktury B2C a KSeF
    • Załączniki do faktur – uproszczenie czy komplikacja?
    • Pozostałe istotne kwestie związane z KSeF 2.0
  • Co nowe przepisy oznaczają dla Ciebie i Twojej organizacji?

 

Dla kogo:

  • Właściciele/ Członkowie Zarządów
  • Dyrektorzy Finansowi/ Kontrolerzy Finansowi/ Menedżerowie Finansowi
  • Główni Księgowi i osoby odpowiedzialne za systemy ERP
  • Osoby kierujące projektem wdrożenia KSeF
  • Osoby odpowiedzialne za prowadzenie spraw podatkowych przedsiębiorstwa

Prelegenci:

  • Maciej Dybaś – partner w CRIDO
  • Tomasz Groszyk – starszy menedżer w CRIDO

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge

Prelegenci

Maciej Dybaś

partner, zespół podatków pośrednich

Tomasz Groszyk

starszy menedżer

Subskrybuj blogi