Webinar: Kontrole dofinansowań pracowników w ramach tarczy oraz świadczenia dla pracowników w dobie COVID-19

Lokalizacja:

online

Kiedy:

17 września 2020, godz. 11.00

Rejestracja na to wydarzenie została zakończona.


W ostatnich miesiącach wielu przedsiębiorców, których dotknęły skutki pandemii COVID-19, zdecydowało się skorzystać z możliwości otrzymania dofinansowania do wynagrodzeń swoich pracowników w ramach Tarczy Antykryzysowej. Uzyskanie dofinansowania wiązało się z obowiązkiem spełnienia szeregu warunków – odnotowania spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19, obniżenia wymiaru czasu pracy, zakazu rozwiązywania umów o pracę z pracownikami objętymi wnioskiem o dofinansowanie itp.

Poszczególne opcje wsparcia w ramach Tarczy Antykryzysowej cieszyły się – i cieszą nadal – dużym zainteresowaniem ze strony pracodawców, co przełożyło się na ich znaczącą ilość. Na etapie składania wniosku analizowano przede wszystkim jego stronę formalną, nie skupiając się na faktycznej sytuacji przedsiębiorcy. W związku z tym w niedługim okresie spodziewamy się kontroli w podmiotach, które skorzystały z dofinansowania. Jak rzetelnie przygotować się na taką kontrolę? Jaki zestaw dokumentów należy mieć pod ręką, jeśli to u nas przeprowadzona będzie kontrola i jakie obowiązki należy spełnić, aby mieć pewność, że jesteśmy do niej dobrze przygotowani?

Dodatkowo obecna sytuacja pandemiczna powoduje, że wielu pracodawców zastanawia się, w jaki sposób realnie wesprzeć swoich pracowników, a przede wszystkim – zapewnić im bezpieczeństwo pracy i pomóc w trudnych sytuacjach życiowych. Nadchodząca jesień to również spodziewany wzrost zakażeń grypowych, który nałoży się na COVID-19. Lekarze zalecają szczepienia przeciw grypie, a pracodawcy, wychodząc naprzeciw potrzeb zatrudnionych, rozważają możliwość udostępnienia pracownikom takich szczepień. Jakie konsekwencje w PIT i ZUS ma zapewnienie różnego rodzaju świadczeń dodatkowych pracownikom, nie tylko tych związanych ze zdrowiem?

Jeśli interesują Państwa odpowiedzi na powyższe pytania serdecznie zapraszamy na webinarium, które odbędzie się 17 września w godzinach 11:00 - 12:30.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Prelegenci

Marek Gadacz

partner w CRIDO

Edyta Defańska-Czujko

counsel w CRIDO Legal

Subskrybuj blogi