KSeF update: co przynosi projekt ustawy przyjęty przez Radę Ministrów oraz ciekawe i nietypowe doświadczenia podmiotów, które już wdrażają KSeF

Lokalizacja:

online

Kiedy:

23 maja 2023, godz. 11.00

Rejestracja na wydarzenie została zakończona


W ostatni wtorek, tj. 9 maja, Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy dotyczący obowiązkowego Krajowego Systemu e-Faktur.

Oznacza to skierowanie projektu do prac parlamentarnych, a tym samym przejście do kolejnego, przedostatniego etapu ścieżki legislacyjnej przepisów dotyczących obligatoryjnego e-fakturowania, które wejdzie w życie 1 lipca 2024 roku. Dla niektórych oznacza to potwierdzenie kierunku prac przygotowujących organizację do wdrożenia KSeF, dla innych swego rodzaju "ostatni dzwonek", który takie prace powinien zainicjować.

O tym, jak wyglądają przepisy przyjęte przez Radę Ministrów i czy na ostatniej prostej pojawiły się zmiany, które należy wziąć pod uwagę w toku prac przygotowawczych, będziemy chcieli opowiedzieć Państwu podczas naszego webinarium, które odbędzie się we wtorek, 23 maja br. w godzinach 11:00 - 12:15. 

Podczas naszego spotkania chcemy podzielić się z Państwem również ciekawostkami, uwagami i nietypowymi wyzwaniami, których wraz z naszymi klientami doświadczyliśmy przy okazji prac przygotowujących różne przedsiębiorstwa do wdrożenia KSeF. Opowiemy Państwu w szczególności o obszarach, które w wielu wypadkach okazują się być niespodziewane i zaskakujące w kontekście ich istotności pod względem wdrożenia KSeF.

Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym webinarium.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

Prelegenci

Maciej Dybaś

partner, zespół podatków pośrednich

Michał Szwed

partner zarządzający

Subskrybuj blogi