Koniec roku podatkowego, a nowe spojrzenie podatkowe na działalność B+R

Lokalizacja:

online

Kiedy:

21 października 2020, godz. 11.00

Rejestracja na to wydarzenie została zakończona.


Szukając oszczędności czy wzrostu efektywności swojego przedsiębiorstwa, warto pod koniec tego roku podatkowego przyjrzeć się znowu korzyściom podatkowym, jakie płyną z prowadzenia działalności badawczo-rozwojowej. W kontekście prowadzonej działalności badawczo-rozwojowej interesująca może okazać się wydana 15 września br. interpretacja ogólna Ministra Finansów w sprawie możliwości stosowania 50% kosztów uzyskania przychodów do honorarium autorskiego. Co więcej, od nowego roku planowane jest wprowadzenie nowej ulgi podatkowej, tj. ulgi na robotyzację, która ma promować zakup robotów przemysłowych przez przedsiębiorców.

Z tak dużym wachlarzem obowiązujących i planowanych zachęt podatkowych, a także nowymi wytycznymi w zakresie stosowania 50% kosztów uzyskania przychodów do honorarium autorskiego, zachęcamy do ustrukturyzowania sobie wiedzy na ten temat i strategicznego rozplanowania wydatków inwestycyjnych na przełomie 2020/2021 r.

Zapraszamy Państwa do udziału w naszym webinarium, które odbędzie się 21 października 2020 r., w godz. 11:00-12:00.

Podczas webinarium omówimy:

  1. Jakie korzyści podatkowe płyną z prowadzonej działalności badawczo rozwojowej (podstawowe aspekty stosowania Ulgi B+R i IP Box, a także praktyczne problemy w ich stosowaniu z jakimi zetknęliśmy się w ostatnim czasie);
  2. Jak korzystać z 50% kosztów uzyskania przychodów w świetle wydanej przez Ministra Finansów interpretacji ogólnej z 15 września br., a także jaki ma to związek z pozostałymi ulgami i zachętami podatkowymi związanymi z działalnością B+R;
  3. Założenia planowanej do wprowadzenia od początku 2021 r. ulgi na robotyzację.

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

Prelegenci

Marek Gadacz

partner w CRIDO

Urszula Uchmańska

starszy konsultant w CRIDO

Subskrybuj blogi