JPK_V7M – rewolucja w raportowaniu VAT już niebawem!

Lokalizacja:

online

Kiedy:

17 września 2020, godz. 13.00

Rejestracja na to wydarzenie została zakończona.


Zapowiadana od wielu miesięcy i kilkukrotnie już przekładana przez Ministerstwo Finansów rewolucja w rozliczeniach VAT stanie się faktem już 1 października 2020 roku, a więc za kilka tygodni. Przypomnijmy, że od października znikną deklaracje VAT, a wszystkie dane dotyczące rozliczenia podatku będziemy raportować w nowym, istotnie przebudowanym i znacznie bardziej obszernym pliku JPK_V7M. Przed nami ostatnie kilka tygodni, podczas których można przygotować się do nowych wymogów stawianych przez regulacje podatkowe.

17 września, w godzinach 13:00 - 14:30, podczas bezpłatnego webinarium chcielibyśmy zaproponować Państwu powtórkę najbardziej istotnych informacji, jakie należy przyswoić celem dostosowania biznesu do nowego JPK_V7M.

Oczywiście nowe regulacje to nie tylko ułatwienia. Na osoby zajmujące się raportowaniem VAT w nowym JPK czekać będzie szereg niespodzianek w postaci poszerzonego zakresu danych podlegających raportowaniu.

Podczas webinarium postaramy się odpowiedzieć na poniższe pytania:

  • Jak efektywnie przygotować się do nowych zasad raportowania VAT?
  • Czy i kiedy możemy zignorować nowe pola dotyczące raportowania poszczególnych typów transakcji?
  • Co zrobić, jeśli nasz system finansowo-księgowy nie jest jeszcze dostosowany do nowych regulacji?
  • Jak rozmawiać o nowym JPK z „centralą” grupy, w której działa nasza spółka?
  • Jakie trudności niesie ze sobą nowa struktura JPK i jak sobie z nimi poradzić?

Oczywiście powyższy katalog wątków jest jedynie przykładowy, z pewnością podczas webinarium będziemy chcieli się zderzyć również z Państwa bieżącymi pytaniami i doświadczeniami, a nasza praktyka w ostatnich tygodniach pokazuje, że jest ich naprawdę sporo.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Prelegenci

Maciej Dybaś

starszy menedżer w CRIDO

Aleksander Hajzik

menedżer projektu w CRIDO

Subskrybuj blogi