Śniadanie podatkowe: Walentynki z VAT | praktyczne problemy podczas księgowania i raportowania VAT 2023/2024

Lokalizacja:

CRIDO, ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa

Kiedy:

14 lutego 2024, godz. 9.00

Rejestracja na wydarzenie została zakończona.


Szanowni Państwo,

korzystając z chwili oddechu w zakresie prac nad wdrażaniem KSeF, serdecznie zapraszamy w dniu 14 lutego 2024 roku do siedziby CRIDO (Warszawa, ul. Towarowa 28, 13 piętro) na śniadanie podatkowe poświęcone problemom praktycznym czyli zagadnieniom VAT, które w ostatnich miesiącach budziły najwięcej wątpliwości naszych Klientów w codziennych rozliczeniach. Początek wydarzenia o godzinie 09:00.

W ramach śniadania poruszymy m.in. następujące tematy:

  • Kursy walutowe – nietypowe przypadki (licencje, zaliczki)
  • Korekty faktur in plus / in minus – kiedy je ujmować
  • Moment sprzedaży w zależności od Incoterms
  • Specyfika faktur zaliczkowych
  • Jak refakturować hotel i usługi gastronomiczne
  • Nieodpłatne przekazania – opodatkowanie i dokumentowanie
  • Opcja opodatkowania usług finansowych – dlaczego warto o niej pamiętać
  • Kary i odszkodowania w VAT
  • Zachęty handlowe (również w kontekście ostatnich rozstrzygnięć UOKiK)
  • Usługi niematerialne – w tym w kontraktach B2B – na co uważać
  • Dokumenty dla stawki 0% w WDT i Eksporcie – zaostrzenie podejścia?
  • Niedobory i nadwyżki inwentaryzacyjne – czy są ujmowane dla VAT

Spotkanie będzie prowadzone przez doświadczonych ekspertów CRIDO:

  • Aleksandrę Plichtę, starszego menedżera w zespole Podatków Pośrednich i doradcę podatkowego
  • Iwonę Jakubiak, starszego konsultanta w zespole Podatków Pośrednich i doradcę podatkowego

Agenda wydarzenia:

09:00 - 09:30     Rejestracja uczestników, poczęstunek oraz przywitanie

09:30 - 10:45      Sesja merytoryczna cz. I

10:45 – 11:00      Przerwa kawowa

11:00 - 11:30       Sesja merytoryczna cz. II + sesja Q&A


Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Wydarzenie odbędzie się jedynie w formule stacjonarnej.

Ponieważ liczba miejsc jest ograniczona, prosimy o rejestrowanie maksymalnie 2 przedstawicieli z danej firmy.

Subskrybuj blogi