Ścieżka SMART | Kto i na jakie projekty może uzyskać dofinansowanie?

Lokalizacja:

online

Kiedy:

28 lutego 2023, godz. 11.00

Rejestracja na to wydarzenie została zakończona


Ścieżka SMART to jeden z najatrakcyjniejszych konkursów dla przedsiębiorców zaplanowanych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG). O dotacje z konkursu mogą wnioskować zarówno firmy z sektora MŚP jak i duże, budżet to 4,36 mld EUR, a pierwszy nabór startuje 21 lutego br.

W ramach konkursu przedsiębiorcy mogą uzyskać finansowanie na prace B+R i inwestycyjne wdrożenia innowacji (dwa moduły o charakterze obligatoryjnym). Możliwe będzie także pozyskanie środków w ramach modułów fakultatywnych obejmujących m.in. rozwój infrastruktury B+R, internacjonalizację, rozwoju kompetencji pracowników i osób zarządzających przedsiębiorstwem, cyfryzację i zazielenianie działalności przedsiębiorstw.

Podczas webinarium, które odbędzie się we wtorek, 28 lutego br. w godzinach 11:00-12:00, poruszymy następujące kwestie:

  • Czym Ścieżka SMART różni się od dobrze znanej Szybkiej Ścieżki NCBiR?
  • Kiedy i na jakich warunkach można się ubiegać o wsparcie?
  • Jakie instytucje są odpowiedzialne za jej wdrażanie i czy w obu obowiązują analogiczne zasady?
  • Czym jest i na czym polega mechanizm dotacji warunkowej?
  • Jakie elementy warto wziąć pod uwagę kreując koncepcję projektu, szczególnie jeśli chcemy skorzystać z większej liczby modułów?
  • Jakie ryzyka wiążą się z realizacją projektów wielomodułowych?
  • Gdzie szukać innych oszczędności, czyli ulgi na innowacyjną działalność

Partnerem wydarzenia jest Polsko-Szwajcarska Izba Gospodarcza


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

 

Prelegenci

Magdalena Kosewska-Kwaśny

partner w CRIDO

Katarzyna Wołczkiewicz

menedżer w CRIDO

Urszula Uchmańska

menedżer w CRIDO

Subskrybuj blogi