Prowadzenie projektu w ramach Szybkiej Ścieżki – co zrobić, aby dotacja wspomogła firmę, a nie stała się dla niej dodatkowym obciążeniem?

Lokalizacja:

online

Kiedy:

30 września 2020, godz. 11.00

Właśnie kończą się ostatnie konkursy tej perspektywy w ramach najpopularniejszego wśród przedsiębiorców programu wspierającego działania badawczo – rozwojowe, czyli Szybkiej Ścieżki.

Powoduje to, że kolejni przedsiębiorcy z myślenia o tym, jak pozyskać dotację, przestawiają się na myślenie o tym, jak utrzymać dotację, która została pozyskana. Czasami taka myśl pojawia się u Beneficjentów od razu po podpisaniu umowy o dofinansowanie, czasami, niestety dopiero po kontroli skutkującej koniecznością zwrotu części dotacji.

Niezależnie od etapu realizacji, na którym w danym momencie znajduje się projekt, warto zapoznać się czy ustrukturyzować sobie podstawowe kwestie związane z zarządzaniem projektem realizowanym w ramach Szybkiej Ścieżki.

W związku z powyższym zapraszamy Państwa na dwa spotkania online, w trakcie których przybliżymy najważniejsze zasady związane z realizacją realizacją zakupów w ramach projektu. Skoncentrujemy się na następujących tematach:

I. Szybka Ścieżka – o czym pamiętać realizując projekt | 15 września br., godz. 11:00

Podczas pierwszego spotkania skupimy się na tym, jakie obowiązki bierze na siebie beneficjent. Przede wszystkim:

  1. Przepisy, których należy przestrzegać
  2. Właściwa dokumentacja zdarzeń w projekcie
  3. Konieczność odpowiedniej komunikacji z NCBR

II. Zakupy w Szybkiej Ścieżce – jak kupować, żeby na tym nie stracić | 30 września br., godz. 11:00 (zmiana terminu!)

Podczas drugiego webinarium omówimy kwestię prawidłowego dokonywania zakupów w projekcie, skupiając się na:

  1. Szacowaniu cenowym
  2. Wyborze odpowiedniego sposobu dokonywania zakupów
  3. Procedurze konkurencyjności

Przybliżymy najważniejsze zasady związane z realizacją projektu, wynikające z obowiązującego od początku sierpnia br. rozporządzenia dotyczącego kar za nieprawidłowości oraz podejścia wynikającego z nowej wersji Bazy Konkurencyjności.

Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest jednoznaczne z zapisem na oba wydarzenia.

W trakcie trwania webinariów jego uczestnicy będą mieli możliwość kierowania pytań do prowadzących.


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do dwóch powyższych webinariów jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana.

Zarejestruj się na wydarzenie

Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest jednoznaczne z zapisem na oba wydarzenia. Wydarzenie skierowane jest do osób decyzyjnych w firmach. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń przed ich potwierdzeniem, celem zapewnienia audytorium zgodnego z celem i tematyką wydarzenia.

Prelegenci

Magdalena Wolińska

menedżer w CRIDO

Martyna Mileszyk

starszy specjalista ds. rozliczeń

Subskrybuj blogi