HRstacja: Pracodawcy w obliczu kolejnej fali pandemii i końca roku

Lokalizacja:

online

Kiedy:

7 grudnia 2021, godz. 11.00

Rejestracja na to wydarzenie została zakończona.


Kiedy liczba zakażeń koronawirusem rośnie i coraz częściej słyszymy o nowych mutacjach wirusa, myśli pracodawców często powracają do rozwiązania w postaci wykonywania pracy zdalnej oraz wykorzystania elektronizacji w procesie organizacji pracy. Co więcej, tematem nieustannie żywym w zakresie organizacji pracy jest pytanie o możliwość weryfikacji czy pracownicy zaszczepili się przeciwko COVID-19. Przed końcem roku wielu pracodawców ma obowiązek wdrożyć również procedury w zakresie ochrony sygnalistów, a jeszcze inni, zatrudniając cudzoziemców — mieć na uwadze kwestie związane z Brexitem.

Podczas kolejnego webinarium z cyklu HRstacja, które odbędzie się 7 grudnia 2021 r. o godzinie 11:00, opowiemy o istotnych kwestiach związanych z czasem pracy podczas pracy zdalnej, elektronizacji dokumentacji w procesie pracy, czy możliwości weryfikacji szczepień pracowników na spotkaniu wigilijnym.

Agenda webinarium:

  • Ochrona sygnalistów – na jakim etapie jesteśmy i czy pojawiły się nowe informacje dotyczące projektu ustawy?
  • Szczepienia – czy pracodawcy otrzymają w końcu możliwość weryfikacji kwestii zaszczepienia się przez pracowników na COVID-19? 
  • Czas pracy a praca zdalna – w jaki sposób zaplanować pracę zdalną, aby uzyskać odpowiednią elastyczność organizacji pracy?
  • Elektroniczna dokumentacja pracownicza – jakie są zasady, jakie dokumenty mogą być przechowywane w wersji elektronicznej?
  • Brexit – ostatnia szansa na potwierdzenie nabytych praw do pobytu i pracy obywateli Zjednoczonego Królestwa oraz członków ich rodzin.

Serdecznie zapraszamy na webinarium!


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

Zapraszamy również na:

Prelegenci

Edyta Defańska-Czujko

partner w CRIDO

Sabina Carbol - Majnusz

senior associate w CRIDO

Aneta Brzózka

associate w CRIDO

Subskrybuj blogi