WEBINAR: Analiza portfolio - czyli o tym, które produkty firmy mają potencjał do rozwoju i dlaczego

Lokalizacja:

online

Kiedy:

9 sierpnia 2022, godz. 11.00

Firmy produkcyjne stają często przed dylematem, który produkt z oferty należy rozwijać i w jakim kierunku rozwój ten powinien postępować. Nierzadko decyzje te podejmowane są z uwzględnieniem, często różniących się od siebie, opinii działów odpowiedzialnych za sprzedaż, kwestie techniczne, badania rynku, marketing itd. Aby uwzględnić wszystkie te perspektywy i wskazać produkty o największym potencjale rozwojowym, a także by zbudować optymalną strategię rozwoju dla już wybranych produktów, można skorzystać z narzędzi pochodzących z metody TRIZ – na przykład z Analizy portfolio.

Dzięki takiemu uporządkowanemu i metodycznemu podejściu w planach rozwoju na pewno uwzględnione zostaną trzy najważniejsze aspekty:

  • głos klienta (Voice of the Customer),
  • głos rynku ( Voice of the Market),
  • głos produktu (Voice of the Product).

Tylko uwzględnienie wszystkich przedstawionych perspektyw w sposób uporządkowany i algorytmiczny pozwala optymalnie podejść do planowania badań i rozwoju portfolio przedsiębiorstwa.

Podczas webinarium, które odbędzie się 9 sierpnia w godz. 11:00-12:00, poruszymy następujące kwestie:

  • Omówienie pojęć Voice of the Customer, Voice of the Market oraz Voice of the Product
  • Wykorzystanie Głównego Parametru Wartości jako połączenia między światem technologii i biznesu
  • Uwzględnienie Voice of the Market przy wyborze strategii rozwojowej
  • Analiza produktu wskazująca na technologiczny potencjał do rozwoju
  • Kreślenie mapy portfolio i wybór strategii rozwoju dla poszczególnych produktów

Serdecznie zapraszamy na webinarium!


Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

Prelegenci

Przemysław Przytuła

Chief Operating Officer w CRIDO

Subskrybuj blogi